Gå til innhold

Dyr dress er vel ikke nødvendigvis best

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg holder på å kjøpe vinterdress til min sønn på snart fire år. For to år siden hadde han Reima tec +. Var veldig fornøyd og dressen vil uten problemer tåle å bli brukt av lillebror også. 

Denne har en vannsøyle på 15000 mm og skal være veldig slitesterk. Ifølge produsenten. 

I fjor hadde han Didriksons Theron, som var best i test. 5000 mm vannsøyle (2000 etter tre vask) og svært slitesterk ifølge produsenten. 

Foreldre og barn hadde i fjor en rest hvor de hadde med en Reima tec + (x Ray)  som kom dårlig ut på både vanntetthet og slitestyrke?! Mens Didriksons som har 5000 mm ble omtalt som vanntett og slitesterk. 

Vi var altså fornøyd med Didriksons også, men jeg innbiller meg at vi likte Reima best, men husker ikke om  det gjaldt passform eller vanntetthet. Jeg vet han på veldig våte dager ble våt med Didriksons, husker ikke hvordan ståa var med Reimadressen. 

Jeg klarer altså ikke bestemme meg. Reima er svindyr, men jeg betaler den prisen hvis den er best, siden jeg liker passform beat og at den har strikk i føttene. Har ikke sett noen test på Reima tec+ i år. 

Hva er deres erfaringer? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...