Gå til innhold

Star Wars - The force awakens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som gleder seg? :hoppendeglad:

Personlig ELSKER jeg Star Wars, både de tre første (fra 70-og 80-tallet) og de tre siste (fra 1999 - 2005). Sykt at det er 10 år siden episode 3 kom ut. Har for øyeblikket maraton-helg med alle filmene (ja, jeg er litt nerd) :fnise:

Diskuter og del hva du mener om den nyeste filmen! Hva forventer du? Hvordan tror du filmene blir? Kommer du til å se den?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og HVEM er den nye sith'en?!?!? 

Skrevet (endret)

Og en annen ting, det er noe som går igjen i begge trilogiene (den første og den siste) - det er alltid en sjokkerende oppdagelse i den siste filmen. De to første bygger på en måte opp til det. Håper ikke Luke har gått over til den mørke siden, men i traileren ser du noen ta på R2-D2, og vedkommende hadde en mekanisk hånd. Var det høyre hånda til Luke som ble kuttet av? Dette er ren spekulasjon, altså.

Endret av Ms.Sommerfugl
Skrevet

Melder meg som fan. Jo, jeg tror det var høyre hånden hans som ble kuttet av, men er noen år siden jeg så filmene nå så jeg skal ikke være 100% sikker. 

Så alle de tre første da de kom ut (Han Solo var jo sååå kjekk ;)  ) og husker fremdeles frydefulle grøss i åpningssekvensen av den første filmen når romskipet kommer inn "over oss" i kinosalen. *mimre* Ingen over, ingen ved siden. Har senere skaffet meg filmene på DVD og jeg må si at de gamle filmene holder seg forbausende godt, tatt i betraktning at teknologien har utviklet seg voldsomt siden de ble laget. 

Så jeg må jo få med meg de tre nye filmene også. (Ser for meg meg selv som 80 åring på kino, fremdeles kikkende på sith'er og riddere.) :ler:

• Liker 3
Skrevet

Har startet nedtellingen med å se alle de tre første filmene. Sparer de 3 nyeste til jeg skal på lang flytur om en uke.

Jeg har lest en teori om at Luke har gått over til the dark side, og at det er derfor han ikke er på plakaten eller vises i traileren. Jeg både håper og ikke håper at det er sant. Blir uansett veldig spennende! Den nye skal visst også være mindre digital og stiv enn de 3 forrige, mener jeg å ha lest.

Skrevet

Har startet nedtellingen med å se alle de tre første filmene. Sparer de 3 nyeste til jeg skal på lang flytur om en uke.

Jeg har lest en teori om at Luke har gått over til the dark side, og at det er derfor han ikke er på plakaten eller vises i traileren. Jeg både håper og ikke håper at det er sant. Blir uansett veldig spennende! Den nye skal visst også være mindre digital og stiv enn de 3 forrige, mener jeg å ha lest.

Det er noen som spekulerer i det, ja. Men så vises jo en skikkelse i traileren som legger hånda si på R2, og det må jo være Luke? Jeg kan ikke uttrykke hvor mye jeg gleder meg. Etter å ha sett siste filmen nå (episode 6), så ser jeg jo hvor mye Luke sliter mellom ondt og godt når han skal sloss mot faren. Han har definitivt "mørke sider". Blir spennende å se! 

Hva vil det si at den skal være mindre digital og stiv? :P heheh

Skrevet

Melder meg som fan. Jo, jeg tror det var høyre hånden hans som ble kuttet av, men er noen år siden jeg så filmene nå så jeg skal ikke være 100% sikker. 

Så alle de tre første da de kom ut (Han Solo var jo sååå kjekk ;)  ) og husker fremdeles frydefulle grøss i åpningssekvensen av den første filmen når romskipet kommer inn "over oss" i kinosalen. *mimre* Ingen over, ingen ved siden. Har senere skaffet meg filmene på DVD og jeg må si at de gamle filmene holder seg forbausende godt, tatt i betraktning at teknologien har utviklet seg voldsomt siden de ble laget. 

Så jeg må jo få med meg de tre nye filmene også. (Ser for meg meg selv som 80 åring på kino, fremdeles kikkende på sith'er og riddere.) :ler:

Joda, det var høyre hånd som ble kuttet av, så JEG tror det er Luke som tar på R2 i traileren. Men det kan jo være et glimt tilbake, eller noe. Jeg mener, hvem andre enn Luke har motiv for å "fullføre det faren startet"..? Jeg kan liksom ikke komme på noen. For at filmene skal ha litt sjokk-faktor, så bør jo "den onde" være en litt mer sentral rolle. 

Jeg vet sannelig ikke. Det kan være produksjonen vil legge opp til at vi skal tro det er Luke som har gått over til den mørke siden. Det er ikke Leia, for hun ser vi med Han i traileren. Så er det jo en "hoved-Sith" og hans lærling. Jeg tipper det er han vi ser i traileren, som står foran den nye Sith'en. 

Jeg er faktisk enig i at teknologien i de eldste filmene er veldig bra! Nå er de jo på Blu Ray også, så de har skarpet opp bildet betraktelig.

Skrevet

Jeg gleder meg som en unge!!!!!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er jo helt åpenbart hvorfor Luke tilsynelatende ikke er med i traileren eller plakaten, han har dratt en Caitlyn Jenner og blitt kvinne. Luke Skywalker er med andre ord Rey i episode VII. Det er med god grunn at de ikke har avslørt etternavnet til denne karakteren. Utrolig selvforklarende, og jeg synes det er merkelig ingen andre i denne tråden har kommet frem til den samme konklusjonen. Det er trossalt 2015 folkens, keep up with the times liksom.

Endret av MinnisMus
Skrevet

Det er jo helt åpenbart hvorfor Luke tilsynelatende ikke er med i traileren eller plakaten, han har dratt en Caitlyn Jenner og blitt kvinne. Luke Skywalker er med andre ord Rey i episode VII. Det er med god grunn at de ikke har avslørt etternavnet til denne karakteren. Utrolig selvforklarende, og jeg synes det er merkelig ingen andre i denne tråden har kommet frem til den samme konklusjonen. Det er trossalt 2015 folkens, keep up with the times liksom.

Men... Star Wars er ikke et reality-program... Jeg syns det er merkelig at du ikke har kommet frem til den samme konklusjonen.

Skrevet

Gleder meg til å kunne se den!! 

Er et-to år siden jeg så filmene sist så må se de igjen for n'te gang den kommer ut. :hoppendeglad::hoppendeglad:

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg driver for tiden å ser The Clone Wars animasjonsserien. Overaskende bra. Jeg må nok kjøre marathon jeg og snart. Skulle bare ønske Darth Maul var i live.

Skrevet

Jepp premierebilletter og cosplay!

Anonymkode: da5b9...8d3

Gjest Castielz
Skrevet

Sidious blir vekket til live igjen i en klone, og lurer Luke over til the dark side.

Skrevet

Jeg gleder meg som en unge som er høy på sukker på julaften til denne filmen. :D Elsker de gamle Star Wars filmene, vi leide dem ofte da jeg var barn. :) Dette blir moro! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...