AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 På skype kommer det opp varsling nede i høyre hjørne når noen logger på.Det er vel ikke mulig å stille inn noe sånt på viber (på mobil)?En jeg har noe på gang med spurte en dag da vi snakket på tlf om jeg snakket med noen på viber (har både på mobil og PC). Det gjorde jeg jo ikke, så jeg sa nei. Og så bare snakket vi om andre ting.Senere en dag spurte han hvem jeg snakker så mye med der. Jeg sa at jeg stort sett bare snakker med han der. Og en kusine, søster og et par venninner i ny og ne. Når jeg er på viber på mobilen, for å skrive noe til han, ser jeg at han også da fort står som pålogget.Han kan umulig sitte å følge med, og "oppdatere" for å se om jeg plutselig står som pålogget.Jeg lurte på om jeg kanskje vises som pålogget så lenge PCen står på, siden han sa jeg var pålogget så ofte. Men da er det rart han plutselig kommer inn akkurat når jeg skal skrive noe til han....Litt creepy. Er det en naturlig forklaring på det? Vil ikke spørre han direkte.. Anonymkode: da0f1...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå