Gå til innhold

Hvilke typer ost på ostefatet?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besteforeldrene mine feirer gullbryllup og som gave har jeg bestemt meg for å lage en kurv med ost, kjeks, vin og div. Tilbehør. Jeg har ikke veldig mye penger å bruke, rundt 300kr. Vin kommer utenom. De er ikke kjent med dette ost og kjeks-konseptet så de er ikke storkrevende. Jeg tror jeg styrer unna de dyreste ostene og de med stram og mektig smak på, da de vil ha like stort utbytte av noe mildere. Hvilke tilbehør er vanlig å bruke? Vet druer passer bra til. Trenger svar så fort som over hode mulig! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besteforeldrene mine feirer gullbryllup og som gave har jeg bestemt meg for å lage en kurv med ost, kjeks, vin og div. Tilbehør. Jeg har ikke veldig mye penger å bruke, rundt 300kr. Vin kommer utenom. De er ikke kjent med dette ost og kjeks-konseptet så de er ikke storkrevende. Jeg tror jeg styrer unna de dyreste ostene og de med stram og mektig smak på, da de vil ha like stort utbytte av noe mildere. Hvilke tilbehør er vanlig å bruke? Vet druer passer bra til. Trenger svar så fort som over hode mulig! 

https://www.google.no/search?site=&tbm=isch&source=hp&biw=1270&bih=630&q=smøreost&oq=smøreost&gs_l=img.3..0l3j0i5i30l5j0i24l2.1289.4227.0.4905.8.8.0.0.0.0.107.724.6j2.8.0....0...1ac.1.64.img..0.8.723.RD1R-odvmZc#tbm=isch&q=smøreost+kirsebær&imgrc=W4tlW7bsEAeZOM%3A

(Creme cherie)

og babybel

Anonymkode: 51e91...a9c

Skrevet

Om vinen skal passe til ostene/ tilbehøret, er det lurt om du skriver her hvilken vin du skal kjøpe,

eller spør på Vinmonopolet om hvilke oster som passer til den vinen du har valgt ut eller omvendt

Anonymkode: 51e91...a9c

Skrevet

Camembert, brie og manchego er ganske trygge synes jeg.

Skrevet

Takk for svar! Jeg har en vin her, falling feather :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...