AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Har nå prøvd å opprette profil på et par sexdatingsider på nett, men kan ikke gjøre noe som helst ute å bli betalende medlem. Det er forsåvidt ok, men når prisen ligger på 500 kroner ++ pr. måned blir det hele noe sprøtt. Finnes det ingen gode sexdatingsider som er gratis, eller som ikke koster skjorta? Anonymkode: dea1a...4aa
Silfen Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Cupido. Men kun 3 gratis meldinger pr døgn. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Har nå prøvd å opprette profil på et par sexdatingsider på nett, men kan ikke gjøre noe som helst ute å bli betalende medlem. Det er forsåvidt ok, men når prisen ligger på 500 kroner ++ pr. måned blir det hele noe sprøtt. Finnes det ingen gode sexdatingsider som er gratis, eller som ikke koster skjorta?Anonymkode: dea1a...4aaclub4? Anonymkode: fa350...215
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 club4?http://trd.by/livsstil/2015/10/30/Bak-denne-stålporten-finner-du-Trondheims-skjulte-sexklubb-11744638.ece Anonymkode: fa350...215
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 er det noen seriøse og aktive brukere på de to gratis sidene som er nevnt over?jeg reagerer på det samme som ts men erfarer også at mange sider bare har typ 400 medlemmer og de fleste uaktive. Anonymkode: e52a7...95c 1
Silfen Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Cupido har mange aktive medlemmer. Likevel så er detnå kvinners marked så dersom man er mann og tror man får masse fitte og tjo og hei så må man nok tro om igjen med mindre man har det kvinner vil ha. 2
MrxXx Skrevet 31. oktober 2015 #7 Skrevet 31. oktober 2015 Trøsten med så høy pris er at da er det bare seriøse som benytter seg av tjenesten :) 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #8 Skrevet 31. oktober 2015 Hva er «sex dating»?? Anonymkode: 32b07...79a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #9 Skrevet 31. oktober 2015 Cupido. Men kun 3 gratis meldinger pr døgn.Cupido har endret på dette. Som gratismedlem får du ikke sende eller motta meldinger lengre. De koster dog bare 99,- pr mnd, så de er et billig alternativ, men pga de nye endringene er det få aktive medlemmer der. Anonymkode: faaf9...d97 1
Silfen Skrevet 31. oktober 2015 #10 Skrevet 31. oktober 2015 Ah, da skjønner jeg at det ikke er så mye aktivitet der, nei. Dumt for dem. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #11 Skrevet 31. oktober 2015 Trøsten med så høy pris er at da er det bare seriøse som benytter seg av tjenesten Der tar du grundig feil!!! Jeg prøvde en gang ei slik side for noen år siden, det kom mange meldinger som jeg ikke kunne få lest før jeg ble betalende medlem. Det var over 1000,- for å bli medlem!! Når jeg omsider betalte for å kunne få lest meldingene som hadde kommet, var de uten innhold!!! SLÅ DEN!! Og i de profilene som var der, var det null innhold og ingen aktivitet!!Når jeg fikk tenkt meg om litt fant jeg ut det var oprinnelse i Tsjekkia, men den var på perfekt norsk. Jeg bestemte meg for å sende de en mail, hvor jeg påpekte at jeg krevde pengene tilbkae, og kom til å politianmelde om så ikke skjedde. Det merkeligste var at alt jeg hadde betalt kom i retur....Så til TS, IKKE GÅ INN PÅ NOE SLIKT I DEN FORMENING OM AT DET ER NOE SERIØST!!! Anonymkode: c3853...792 2
Gjest incognita Skrevet 31. oktober 2015 #12 Skrevet 31. oktober 2015 Bevares. Kan noen fortelle meg hva "sexdating" går ut på? Avtaler man å møtes for sex? Eller hva?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #14 Skrevet 31. oktober 2015 Det ligger jo i navnet.Når er vi to som har spurt, så fullstendig selvforklarende er det åpenbart ikke.Dating vet jeg hva er, og når det vvellykket fører det til et forhold hvor man har sex. Anonymkode: 32b07...79a
MrxXx Skrevet 31. oktober 2015 #15 Skrevet 31. oktober 2015 Det kan godt være du har rett. Har ikke testet noen av dem selv. Men det går jo an å google tjenesten litt om hva andre mener om tjenesten. Det hadde iallefall jeg gjort viss jeg skulle spent ut 1000kr på sånne sider. Men bra du fikk pengene igjen da!!
Gjest incognita Skrevet 31. oktober 2015 #16 Skrevet 31. oktober 2015 Det ligger jo i navnet.Altså, man er da ikke dum. Men er det snakk om en eskorteservice, sexprat som foregår over nettet, eller er hensikten å møtes for å ha sex? Det sistnevnte trodde jeg Tinder var standarden for, gratis er det visst nok også.
Silfen Skrevet 31. oktober 2015 #17 Skrevet 31. oktober 2015 Man treffer folk for sex. Enkelt og greit. Om man ønsker å benytte seg av sexforum så er det jo gjerne en indikasjon, men ikke nødvendig, at man har preferanser som ligger utenfor A4. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #18 Skrevet 31. oktober 2015 Altså, man er da ikke dum. Men er det snakk om en eskorteservice, sexprat som foregår over nettet, eller er hensikten å møtes for å ha sex? Det sistnevnte trodde jeg Tinder var standarden for, gratis er det visst nok også. Der oppsummert du mine tanker også. Hjelper jo lite å betale for formidling, om det ikke giret noe ekstra. Anonymkode: 32b07...79a 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #19 Skrevet 31. oktober 2015 Sexdating er å avtale sextreff via sexdatingsider. På samme måte som man avtaler "vanlige" dates, kan man finne mennesker som er ute etter seksuelle opplevelser, one night stands etc. Det finnes mange slike sider, men de er som sagt svindyre, og når man heller ikke er garantert kvalitet og seriøsitet er det uaktuelt.F.eks. har man sider som hemmelig.com, c-date.no etc. Tror c-date koster over 600 kr. pr måned(!!) Anonymkode: dea1a...4aa
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #20 Skrevet 31. oktober 2015 lyst-club.no kanskje?Er veldig mange som flyttet dit etter at Cupido har gjort en del endringer som ikke nødvendigvis er av det positive slaget....Er vel også noen tidligere brukere av cupido som startet den nettsiden ;-) Anonymkode: b0a8a...de1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå