AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #41 Skrevet 16. november 2015 Å planlegge er en ting. Å gjennomføre er noe annet. Det er ikke alltid at planene blir gjennomført.Det er i så fall noe ganske annet. Slik jeg oppfattet det her var det snakk om å invitere til "restefest" før selve brullupet var gjennomført. Om man får overaskende mye gjester, og DA velger å lage en impulsiv fest, blir det jo noe helt annet Anonymkode: 524d3...4ef
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #42 Skrevet 16. november 2015 Det er i så fall noe ganske annet. Slik jeg oppfattet det her var det snakk om å invitere til "restefest" før selve brullupet var gjennomført. Om man får overaskende mye gjester, og DA velger å lage en impulsiv fest, blir det jo noe helt annet Anonymkode: 524d3...4efMente overraskende mye RESTER...!! Anonymkode: 524d3...4ef
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #43 Skrevet 21. november 2015 At folk har en "reste-fest" etter bryllup er veldig vanlig. Mange synes selve bryllupet og det som skjer resten av den dagen/kvelden, skal være mer "stille" og personlig, - og det blir det hvis det bare er nær familie som kommer. Aldri hørt om konseptet restefest etter bryllup.
Arabella Skrevet 21. november 2015 #44 Skrevet 21. november 2015 Jeg ser på bryllup som en god anledning til å samle vennegjengen, så jeg ville invitert alle sammen med partner. Tre av venninnene i min nærmeste krets er gift, og to av de inviterte alle venner. Familie betyr ingenting for deg, altså? Eller har dere kanskje ingen?
Gjest Skrevet 21. november 2015 #45 Skrevet 21. november 2015 Familie betyr ingenting for deg, altså? Eller har dere kanskje ingen?Jeg skriver ikke noe om å ikke ha familien der, så det er ikke sånn at jeg har tenkt til å invitere vennene på bekostning av familien. Her går det i "Ja takk, begge deler"
Arabella Skrevet 21. november 2015 #46 Skrevet 21. november 2015 Jeg skriver ikke noe om å ikke ha familien der, så det er ikke sånn at jeg har tenkt til å invitere vennene på bekostning av familien. Her går det i "Ja takk, begge deler" Det kunne virke slik på innlegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå