AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Hei Jeg ser ofte at folk legger ut bilder av flere eggløsningstester som er gamle. Jeg visste ikke at man burde ta vare på gamle tester..men jeg tenker at kanskje det kan være lurt å samle så man kan sammenligne testene med hverandre. Hvordan skal man oppbevare disse testenr som er gamle? Anonymkode: d3989...ce4
Sjela Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Legger dem bare ved siden av hverandre inne i pakningen de kom fra Det kan være greit å sammenligne. Ikke alltid man får med seg den sterkeste toppen av LH.
Anglofil Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Tar ikke vare på testene, nei, men jeg tar vare på bildene av dem. Sorterer dem etter dag/dato for å sammenligne.Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Tar ikke vare på testene, nei, men jeg tar vare på bildene av dem. Sorterer dem etter dag/dato for å sammenligne.Mvh Yvonne Har dere begynt å prøve igjen? Synd at du ikke oppdaterer dagbøkene. Anonymkode: 390a2...7f4
Anglofil Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Har dere begynt å prøve igjen? Synd at du ikke oppdaterer dagbøkene. Anonymkode: 390a2...7f4Det vil være en pågående prosess selv om man har valgt å ta en pause.Mvh Yvonne Endret 31. oktober 2015 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå