Henschi Skrevet 30. oktober 2015 #1 Del Skrevet 30. oktober 2015 Endelig en fredagskveld fri fra jobben! Hadde egentlig bare planer om å slappe av, men litt utover kvelden slang jeg meg på telefon og prøvde å få noen venninner over på et par drinker. INGEN hadde mulighet til å komme over. Samboer er jobb og kommer ikke hjem før sent i natt. Har aldri vært beruset alene, men har litt stående og tenkte kanskje det kunne vært litt gøy prøve?Finne noe artig å se på og være i litt morsomt humør selv skader vel ikke? :D Hva synes dere? Ha en fin kveld videre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Del Skrevet 30. oktober 2015 Go for it ☺ heime aleine eg også, kosar meg med øl og tv😉 Anonymkode: b8567...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har nettopp åpnet en halvflaske rødvin jeg sitter og koser meg med alene. Og det skjer titt og ofte. Skal sies at jeg sjelden blir veldig beruset, drikker det fordi det er godt. Drikker kanskje ett eller to glass når jeg er alene. Anonymkode: 6ae71...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #4 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg tar meg gjerne et glass vin som jeg koser meg med om kvelden når jeg er alene hjemme. Men det blir med 1-2, jeg ser ingen vits i å bli beruset alene. Anonymkode: d0500...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #5 Del Skrevet 30. oktober 2015 Sitter selv med øl og musikk på ørene og storkoser meg alene. Anonymkode: 3828c...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henschi Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 30. oktober 2015 AnonymBruker skrev (På 30.10.2015 den 20.46): Herlig å høre kos deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henschi Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 30. oktober 2015 Dere* videre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #8 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hva gjør dere når dere blir drita alene egentlig? Har bare vært drita alene etter jeg har kommet hjem fra byen og da har jeg gått rett å lagt meg. Men tatt 1 og 2 pils eller et glass vin, mest for å bli trøtt. Skjønner ikke helt hva man kan gjøre som er moro full hjemme alene. Tv er jo ikke SÅ morsomt, da røyker jeg heller en joint og fniser litt Anonymkode: 13bab...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 30. oktober 2015 #9 Del Skrevet 30. oktober 2015 Do it! Har gjort det noen ganger, og gjør det gjerne igjen om jeg får muligheten. Nå trives jeg i mitt eget selskap, men det er gøy å slenge på en eller annen morsom film. Kanskje høre på musikk, slå håret løs og danse til. Helt i sin egen verden og koble helt ut.Det er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henschi Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 31. oktober 2015 haha helt fantastisk å høre! :D Har stor kost meg i kveld, gleder meg til neste gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. oktober 2015 #11 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg kan gjerne drikke når jeg er alene. Så lenge det ikke skjer hver dag så ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. oktober 2015 #12 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg kan gjerne ta meg noen glass vin helt alene jeg! Legger meg i badekaret med et glass vin på kanten, ser en serie og koser meg med vin.. Er så og si aldri på fest, og bruker ikke alkohol for å bli full, men for å kose meg. Kan gjerne ta meg et par glass vin på en helt vanlig tirsdag som på en lørdag.. Jobber turnus, så jobber endel helg, derfor kan jeg ta lørdagskosen på en ukedag istedet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå