AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Del Skrevet 30. oktober 2015 Dere som er her timevis hver dag, skriver masse i leketråder osv., hvordan har dere tid? Har dere ikke jobb, er dere trygda eller pensjonert? Anonymkode: 34ebd...30f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 30. oktober 2015 #2 Del Skrevet 30. oktober 2015 Det tar jo ikke så lang tid å skrive i tråder her inne da, noe kan man gjøre på bussen, på do, mens man venter på at vannkokeren blir ferdig, mens andre folk ser på tv, før man legger seg, osv osv osv... Alle bruker vel dødtid på noe, noen på forumet, andre på andre ting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 30. oktober 2015 #3 Del Skrevet 30. oktober 2015 å sjekke forumet her, tar vel bare ett par minutter hver gang man gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 31. oktober 2015 #4 Del Skrevet 31. oktober 2015 togpendler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #5 Del Skrevet 16. november 2015 Kjeder meg.... Anonymkode: baa7c...d0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #6 Del Skrevet 16. november 2015 Det tar da ikke så lang tid å sjekke noen tråder hver dag... Anonymkode: c6a3b...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 16. november 2015 #7 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Er en multitasker, og vanvittig god på å utsette ting jeg egentlig skal gjøre. Altså blir det mye tid til å saumfare hele nettet. Endret 16. november 2015 av Moonwalker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #8 Del Skrevet 16. november 2015 Dødtid på jobb, mens jeg venter, mens jeg ser på barne-tv med ungene, mens jeg står å rører i grøten så den ikke skal brenne seg, på do osv. Anonymkode: 12992...d2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå