Gå til innhold

Er det normalt å være SÅ sliten? uke 36

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!  

Jeg er gravid i uke 36 og jobber for tiden 50%. Selv med halv sykmelding er jeg konstant sliten. I dag etter jobb, falt jeg sammen på senga og tårene bare trillet uten at jeg egentlig gråt, fordi jeg var helt utslitt.. Har kontorjobb i tillegg, så ikke noe fysisk krevende jobb heller.. Det er så slitsomt å være kontant utslitt hele tiden.. Flere som har det sånn? :s

Anonymkode: cfe22...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måte, kan ikke dusje engang uten å bli fullstendig utmattet.

Er også i uke 36, og det var sånn i forrige svangerskap også, men det gikk seg relativt raskt til etter fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik hadde jeg det også de siste ukene før fødsel.. var helt utslitt og hadde søvnmangel. Men snart skal du ut i permisjon og da kan du sove hele dagen med god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre jeg ikke er helt alene om det da hvertfall :) gleder meg noe sinnsykt til permisjonen starter, skal bli så godt å få slappe av litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har det vært for meg i begge graviditetene.. På slutten he jeg vært så sliten at jeg nesten ble litt skremt.. Ble til slutt 100% sykmeldt, og sov egentlig det meste av dagen... Følte jeg gikk i en slags transe.. Heldigvis var jeg i toppform rett etter fødsel begge gangene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!  

Jeg er gravid i uke 36 og jobber for tiden 50%. Selv med halv sykmelding er jeg konstant sliten. I dag etter jobb, falt jeg sammen på senga og tårene bare trillet uten at jeg egentlig gråt, fordi jeg var helt utslitt.. Har kontorjobb i tillegg, så ikke noe fysisk krevende jobb heller.. Det er så slitsomt å være kontant utslitt hele tiden.. Flere som har det sånn? :s

Husker jeg skrev et lignende innlegg selv da jeg var gravid forrige gang. Hadde akkurat gått ut i permisjon og var helt fullstendig utkjørt. Orket ingenting, og hvis jeg en dag orket litt, var det iallefall helt garantert at jeg var helt utslitt neste dag. Var veldig bekymret for om dette skulle bli en permanent tilstand, men det gikk seg fint til etter fødselen. Da er man selvfølgelig sliten pga søvnmangel etc, men det var allikevel på en annen måte.

Anonymkode: 214d6...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen :fnise:

Det gikk heldigvis fort over etter fødsel. Håper det bedrer seg for deg, men etter min erfaring er det ikke så mye å få gjort med det bortsett fra å hvile så mye som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...