Stinelin Skrevet 30. oktober 2015 #1 Del Skrevet 30. oktober 2015 Tatt fra en annen terminklubb: Nick:Alder:Bosted:Samboer/gift/kjæreste etc:Hvor lenge har dere vært sammen:Barn fra før:Termin:Prøvehistorie:Tanker om svangerskapet:Har dere noen dyr?Student/yrke:Magefølelse - jente eller gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg begynner Nick: StinelinAlder: 34Bosted: ØstlandetSamboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: 6 årBarn fra før: To gutter på 2 og 3 årTermin: 14.mai foreløpigPrøvehistorie: Spiren satt med det samme vi begynte å vurdere ett barn til, rakk ikke prøve.Tanker om svangerskapet: Gleder meg! Skal få unna mest mulig før minsten kommer, vet hvor travelt det blir etterpå. Har dere noen dyr? Katt og kyrStudent/yrke: Gårdbruker og landbrukskonsulentMagefølelse - jente eller gutt? Ingen anelse, tipper gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 31. oktober 2015 #3 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Nick: PyntestøvAlder: 31 årBosted: Østlandet Samboer/gift/kjæreste etc: GiftHvor lenge har dere vært sammen: Straks 4 årBarn fra før: Gutt på 2 årTermin: Tror det blir 31.mai (menstermin er 27.mai).Prøvehistorie: Tredje forsøk, mistet på andre forsøket.Tanker om svangerskapet: Syns det går veldig tregt frem til 12 uker. Er bekymret og usikker, så ser frem til UL om to uker til tross for tidlig UL i uke 6 hvor alt var bra. Har dere noen dyr? En hund (se bilde)Student/yrke: Jobber innen HR, utdannet antroplogMagefølelse - jente eller gutt? Jeg tipper sjeldent rett, men tror det kanskje er en gutt til. Endret 31. oktober 2015 av Pyntestøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 31. oktober 2015 #4 Del Skrevet 31. oktober 2015 Nick: KokosAlder: 29Bosted: ØstlandetSamboer/gift/kjæreste etc: SamboerHvor lenge har dere vært sammen: Snart 8 årBarn fra før: IngenTermin: Rundt 20. juniPrøvehistorie: Spiren satt utrolig nok på første forsøkTanker om svangerskapet: Spent. Får tett oppfølging på grunn av kort livmorhals etter konisering og det ble oppdaget antydning til nye celleforandringer rett før jeg ble gravid, så jeg bare håper veldig at alt skal gå bra.Har dere noen dyr?: En hundStudent/yrke: ØkonomMagefølelse - jente eller gutt?: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 31. oktober 2015 #5 Del Skrevet 31. oktober 2015 Nick: RiskremAlder: 30Bosted: ØstlandetSamboer/gift/kjæreste etc: GiftHvor lenge har dere vært sammen: Ca 3.5 årBarn fra før: IngenTermin: 13. mai 2016Prøvehistorie: Prøvde i ca 8 måneder og plutselig satt den.Tanker om svangerskapet: Jeg var utrolig usikker frem til uke 12. Var veldig redd for å miste, men nå føler jeg meg mye tryggere på at alt skal gå bra. Nå føler at det er uendelig lenge til mai, og tiden går så utrolig sakte.Har dere noen dyr? IngenStudent/yrke: Jobber i staten.Magefølelse - jente eller gutt? Det varierer fra dag til dag. Har virkelig ingen anelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 31. oktober 2015 #6 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Nick: A4-livetAlder: 29Bosted: ØstlandetSamboer/gift/kjæreste etc: GiftHvor lenge har dere vært sammen: 7 årBarn fra før: En gutt på 1,5Termin: 25. juniPrøvehistorie: Klaffet på første forsøk, noe som overrasket veldigTanker om svangerskapet: Håper jeg er i like god form gjennom hele svangerskapet som forrige gang. Har absolutt ingen symptomer, men tror det skal gå fint likevel. Håper hvertfall det blir en baby ut av dette :)Har dere noen dyr? En kattStudent/yrke: Jobber administrativt i statenMagefølelse - jente eller gutt? Aner ikke, begge deler er like velkomment Endret 31. oktober 2015 av A4-livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toneeee_ Skrevet 5. november 2015 #7 Del Skrevet 5. november 2015 Nick: toneeee_Alder: 30 årBosted: OsloområdetSamboer/gift/kjæreste etc: GiftHvor lenge har dere vært sammen: 12 årBarn fra før: NeiTermin: 23. mai 2016 (satt på tidlig UL). Menstermin 11. mai.Prøvehistorie: Traff i PP2 (kun 1 normal menstruasjon. Lang syklus (40 dager). Var sikker på at den ikke satt, men jammenmei tok jeg helt feil der. Ingen kjemiske, SA eller annet.Tanker om svangerskapet: Tror jeg er normale mengder bekymret, har det alt i alt bra, men lurer jo veldig på hvem som er der inne og om alt kommer til å gå som det skal. Har blitt sykemeldt pga en smittefare på jobb, og syns det er kjedelig. Er i god form, men sliter med å trene nok, noe som kommer til å straffe seg om jeg ikke får satt motoren i gir.Har dere noen dyr? NeiStudent/yrke: Jobber innenfor helsebransjenMagefølelse - jente eller gutt? Alltid trodd at jeg skal få gutter, men dette føles som en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yabbadoo Skrevet 7. november 2015 #8 Del Skrevet 7. november 2015 Tatt fra en annen terminklubb: Nick: YabbadooAlder: 28Bosted: BergensområdetSamboer/gift/kjæreste etc: SamboerHvor lenge har dere vært sammen: 2 årBarn fra før: nei Termin: 25. maiPrøvehistorie: Allerede med en gang vi ble sammen spurte jeg kjæresten når han kunne tenke seg barn, og han mente at innen to år måtte være perfekt. Hjertet mitt jublet. To år gikk, og vi begynte prøvingen etter at huskjøp og bil var i boks samme sommer. Positiv test allerede på andre forsøk! Jeg var sikker på full fertilitetsutredning, pga en kraftig bekkeninfeksjon hos meg, men den gang ei. Skal aldri mer ta sorger på forskudd.Tanker om svangerskapet: Det er helt uvirkelig, og jeg har tidvis lurt på om jeg bare innbiller meg det hele. Jobber på gynekologisk avdeling, så valser rundt ultralydapparater dagen lang, og fikk se en plommesekk i uke 5. I går fikk jeg se en liten bebis som ble anslått til uke 11+6, som lå og suttet på tommelen og sprellet. Jeg elsker det lille mennesket allerede. Gleder meg til å få mage, men er redd for å bli veldig tjukk..Har dere noen dyr? neiStudent/yrke: SpesialsykepleierMagefølelse - jente eller gutt? Begynte som gutt, så jente, og nå vingler jeg. så har vel ingen magefølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 9. november 2015 #9 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Nick: GrønnegledeAlder: 26 Bosted: UtlandetSamboer/gift/kjæreste etc: giftHvor lenge har dere vært sammen: 7 årBarn fra før: nei Termin: 25.mai Prøvehistorie: Prøvde i 6 måneder før jeg ble gravid, graviditeten endte dessvere i en SA i uke 5. Ble gravid igjen første pp etter SAen. Tanker om svangerskapet: Jeg er veldig lykkelig over å være gravid, men har også bekymret meg endel pågrunn av spontanaborten, ble spesielt redd da jeg spottet i uke 5 og 6. Fikk heldigvis innvendig ul i uke 6 hvor det ble konstantert hjerteslag, legen ville se meg igjen i uke 8 og jeg fikk dermed en ekstra ul, heldigvis hadde frøet utviklet seg fint. Skal på ny ul på onsdag, kjenner at jeg er ganske nervøs. Har dere noen dyr? NeiStudent/yrke: Student og jobber i en butikk Magefølelse - jente eller gutt? gutt Endret 9. november 2015 av Grønneglede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. november 2015 #10 Del Skrevet 9. november 2015 Nick: RosenrødAlder: 38Bosted: StavangerSamboer/gift/kjæreste: GiftHvor lenge har dere vært sammen: To årBarn fra før av: Jente på elleve månederTermin: 26. juniPrøvehistorie: Ble gravid i PP1. Ble litt overrasket da jeg er litt oppi årene og vi trodde det skulle ta lengre tid, men vi ble superglade!Tanker om svangerskapet: Blir spennende å se hvordan det blir med to tette småtasser, men satser på at de får mye glede av hverandre. Er veldig trøtt for tiden, og gleder meg til tidlig UL om noen uker.Har dere noe dyr: NeiYrke: AdjunktMagefølelse jente eller gutt: Gutt, men er ikke helt sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snow Skrevet 25. november 2015 #11 Del Skrevet 25. november 2015 Nick: SnowAlder: 31 årBosted: ØstlandetSamboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: Snart 4 årBarn fra før: Jeg har en sønn fra et tidligere forholdTermin: 21.mai Prøvehistorie: Satt på 2. forsøkTanker om svangerskapet: Varierende følelser. Gleder og gruer meg. Gruer meg til fødsel på nytt, barseltiden og kaos i kroppen. Lite søvn osv. Men gleder meg til å få et nytt familiemedlem, permisjonstiden og nye opplevelser. Har heldigvis en fantastisk mann, så ser for meg at småbarnstiden blir litt lettere denne gangen, i forhold til forrige gang hvor jeg mer eller mindre gjorde alt alene.Har dere noen dyr? Nei, jeg er desverre så allergisk. Student/yrke: Studert sosiologi og jobber med statistikk.Magefølelse - jente eller gutt? Hmm..siden dette svangerskapet er så annerledes, så har jeg på følelsen at det blir ei jente. Men uansett så er begge deler like velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yabbadoo Skrevet 28. november 2015 #12 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) haha, hadde jo allerede svart! SLETTET Endret 28. november 2015 av yabbadoo dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. desember 2015 #13 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Nick: dreiaAlder: 33Bosted: Samboer/gift/kjæreste etc: GiftHvor lenge har dere vært sammen: På 15. åretBarn fra før: To gutar, 3 og 6 år ved terminTermin: Ca. 12. juniPrøvehistorie: Nokså raskt og greit denne gongen. Habituell abort før første, og det sit fremdeles i, så bekymringene er der, om enn langt mindre etter at eg fekk bevist at det KAN gå bra. Men litt rart å ha begynt å tella antall graviditetar på hand nr. 2. Tanker om svangerskapet: Ikkje min favorittilstand, så eg gleder meg til det er ferdig. Veldig spent på om eg får same problemer som tidligare, med bekkentrøbbel (det er allerede ganske godt i gang) og svangerskapsforgiftning, men eg håper på minst mulig plager. Gleder meg litt til sparka, og kjenner det er litt vemodig at dette (sannsynligvis) er siste gongen for det.Har dere noen dyr? Ein haug med kosedyr, men ingen som seier "voff" av seg sjølve. Student/yrke: Kontorjobb i staten.Magefølelse - jente eller gutt? Mest gut, sidan det er det me "kan". Men eg har vore noko meir kvalm (om enn ikkje i nærheten av oppkast) enn i forrige graviditet, så det kan godt henda at eg tar feil. Det er absolutt ønske om begge deler. (Men heldigvis er det berre ein der inne. ) Endret 5. desember 2015 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 9. desember 2015 #14 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Tatt fra en annen terminklubb: Nick: Nienna83Alder: 32Bosted: OsloSamboer/gift/kjæreste etc: SamboerHvor lenge har dere vært sammen: 10 årBarn fra før: En jente på 3 årTermin: 11. juni 2016Prøvehistorie: Var full klaff på første pp sist, denne gangen på pp4Tanker om svangerskapet: Mye dårligere første trimester denne gangen, men nå merker jeg ingenting. Gleder meg masse til å kjenne spark, og orker foreløpig ikke å tenke på fødsel. Nå vet jeg jo hvor vondt det blir :SHar dere noen dyr? NopeStudent/yrke: LegestudentMagefølelse - jente eller gutt? Sikker på det var gutt den første tiden, nå heller jeg mer mot jente. Er kjempespent på oul og å få vite kjønnet Endret 9. desember 2015 av Nienna83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå