Gå til innhold

Er pique-skjorte på menn stygt?

AnonymBruker

Pique-skjorte  

30 stemmer

1. 1. Er pique-skjorte på mann i 20-årene stygt?

• Flott med pique-skjorte!
      14
    • Synes det er gubbete
      5
    • Stygt, få kler det.
      11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stygt er det ikke, men heller ikke flott. Det er et ganske intetsigende plagg. Mye brukt av menn i båt og på golfbanen. 

Anonymkode: ea591...cad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker det, men jeg liker ikke Ralph Lauren skjortene med megastor logo eller den typen som vises i innlegget over mitt.

Klassiske, nøytrale piquèt skjorter er fint. Kun en liten logo. 

De er holdbare, de er aldri herken 'ut' eller 'in', de bare er. Alltid.

Anonymkode: 5b614...ac4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns piqueskjorter er helt grusomme, for å være ærlig. Totalt turn off, men så er jo smak en subjektiv sak da.

Anonymkode: f641c...fc0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

131 visninger... Ingen flere som gidder å svare på avstemningen ?

For meg er dette viktig!

TS :) 

Anonymkode: 143af...adb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er dette viktig!

TS :) 

Hvorfor det? Burde du ikke jobber litt mer med selvtilliten og stole på egen smak? Å være så opptatt av hva andre mener, er i alle fall ikke tiltrekkende (jamfør utgangspunktet i tråden din på dating forumet)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt på at pique-skjorte er spesielt stygt. For meg er det et nøytralt og vanlig plagg hos menn. Kanskje ikke spesielt stilig, men heller ikke stygt. Jeg tenker ikke på plagget som sossete. Piquet-skjorter av typen "kjøp 3 og betal for 2" hos Dressmann er vel heller ikke spesielt sossete?

Hva legger du i å være gubbe TS? Jeg er muligens i den alderen hvor mine jevnaldrene menn er gubber. Det er nok forskjell på om skjortene brukes av en 18-åring og en 40-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Helt nøytralt, på grensen til kjedelig. Synes ikke det er stygt, men det er ikke tiltrekkende heller. En vanlig t-skjorte ser bedre ut i mine øyne.

Må innrømme at piquet gir meg ltit pappagutt-vibber når jeg tenker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Mondegreen

Jeg synes ikke det er stygt i seg selv, men det kommer så klart an på farge, snitt og hvorvidt de har logo eller ei. Derimot synes jeg det stort sett er et temmelig intetsigende og pregløst plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt "gubbete". Jeg jobber på sykehjem og de fleste mannlige beboerne der bruker slike skjorter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det kan være veldig fint. Spesielt hvis samboeren min kler seg i en knallfarge, det kler han ekstra godt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt på at pique-skjorte er spesielt stygt. For meg er det et nøytralt og vanlig plagg hos menn. Kanskje ikke spesielt stilig, men heller ikke stygt. Jeg tenker ikke på plagget som sossete. Piquet-skjorter av typen "kjøp 3 og betal for 2" hos Dressmann er vel heller ikke spesielt sossete?

Hva legger du i å være gubbe TS? Jeg er muligens i den alderen hvor mine jevnaldrene menn er gubber. Det er nok forskjell på om skjortene brukes av en 18-åring og en 40-åring.

Har bare hørt at noen her inne på KG mener det. Jeg ble litt trist av å høre det, fordi jeg synes at pique-skjorter er fint! 

Pique-skjorte som jeg bruker passer min kroppsfasong, sitter bra og har bra snitt. De er også ensfarget! 

mvh TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hørt at noen her inne på KG mener det. Jeg ble litt trist av å høre det, fordi jeg synes at pique-skjorter er fint! 

Pique-skjorte som jeg bruker passer min kroppsfasong, sitter bra og har bra snitt. De er også ensfarget! 

mvh TS

Forskjellen på en piqueskjorte og en vanlig tskjorte er jo kun kragen. Hvordan kan det ene være mer tilpasset din kroppsfasong? Ikke noe feil i at du synes du kler piqueskjorter, altså, jeg bare ser ikke at det har noe med kroppsfasonen å gjøre (?)

Om du synes piqueskjorter er fint, så går du selvfølgelig med det. Hvorfor blir du trist av at andre har andre meninger? Det er jo helt åpenbart at ikke "alle andre" liker det samme som deg. Du kan aldri finne noe som vil se bra ut i alles øyne, og slik er det bare. 

De "kule og rocka" vil aldri kle seg i piqueskjorter. Mens de "veldig strigla" neppe vil ta på seg en iron maiden t-skjorte. 

Jeg er glad i "pen" stil, og går ofte med jakke til hverdags (til bukse, kjole eller skjørt). Min kjæreste går ofte med skjorte. Men piqueskjorter inngår ikke i noen av våre garderober.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på en piqueskjorte og en vanlig tskjorte er jo kun kragen. Hvordan kan det ene være mer tilpasset din kroppsfasong? Ikke noe feil i at du synes du kler piqueskjorter, altså, jeg bare ser ikke at det har noe med kroppsfasonen å gjøre (?)

Om du synes piqueskjorter er fint, så går du selvfølgelig med det. Hvorfor blir du trist av at andre har andre meninger? Det er jo helt åpenbart at ikke "alle andre" liker det samme som deg. Du kan aldri finne noe som vil se bra ut i alles øyne, og slik er det bare. 

De "kule og rocka" vil aldri kle seg i piqueskjorter. Mens de "veldig strigla" neppe vil ta på seg en iron maiden t-skjorte. 

Jeg er glad i "pen" stil, og går ofte med jakke til hverdags (til bukse, kjole eller skjørt). Min kjæreste går ofte med skjorte. Men piqueskjorter inngår ikke i noen av våre garderober.

Takk for et ærlig svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...