Christy Skrevet 28. september 2004 #1 Skrevet 28. september 2004 Noen som har prøvd sminke eller annet fra dette merket? Ble nysjerrig jeg nå, skal visst åpne en butikk i oslo snart..Noen som vet når?
missfidget Skrevet 28. september 2004 #2 Skrevet 28. september 2004 Butikken sa kjempe morsomt ut, men egentlig det er lite som interesserte meg. Var innom og følte at fargene var alt for knall. Var litt sliten etter noen timer shopping så da gadd jeg ikke virkelig undersøke mer...
Christy Skrevet 28. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2004 Hvor var det da? i oslo? :-)
natasha Skrevet 28. september 2004 #4 Skrevet 28. september 2004 Så vidt jeg vet er det ikke åpnet noe i Oslo enda. Ser at de søker etter franchise-takere, så det er nok en liten stund til det skjer noe.
Søtpotita Skrevet 28. september 2004 #6 Skrevet 28. september 2004 eg har mange augeskyggar frå dette merket, og er fornøyd, har ulike nyansar av brun, med glitter og skimmer. Lærte meg også korleis eg skulle legga dei:) I tillegg har eg mudmask, peeling, fuktigheitsmaske og ansiktskrem og er veldig fornøyd!!
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #7 Skrevet 28. september 2004 Det har åpnet en butikk i Stavanger, på Magasin Blaa
Tusseline Skrevet 28. september 2004 #8 Skrevet 28. september 2004 Som beadheadmelissa sier, synes jeg de fleste fargene så litt vel knall ut, men det fantes heldigvis også mer nøytrale toner. Prisene var overkommelige, og alt i alt synes jeg det var en fin butikk.
Kame Skrevet 29. september 2004 #9 Skrevet 29. september 2004 De kommer i Bogstadveien i Oslo om ikke så lenge. Tror vel kanskje det var i oktober/november en gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå