Labyrint Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Har altfor liten oppbevaringsplass på kjøkkenet, så vurderer å bytte ut spisebordet med en øy med spiseplass. Altså at benkeplaten er større enn skapene under, slik at den stikker ut og at man dermed kan sitte å spise. Ikke godt forklart, men håper dere forstår hva jeg mener ;-)noen som har en slik. Fungerer det som spiseplass? Positivt/negativt? Ser gjerne bilder!!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg ville kun vurdert noe slik om jeg hadde en spisestue i tillegg. Til frokost og en veldig hverdagslig middag, ok. Men til selskaper, familiemiddag, og ikke minst f.eks juleaften: næææh! Anonymkode: e9c0b...b80 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Jepp, funket veldig bra her for en kjapp frokost. Vi hadde det i forrige bolig, så har ikke bilde. Det var også store skuffer i øya for ekstra oppbevaring. Nå valgte jeg bord+stoler og har øy i tillegg kun for ekstra benkeplass. Anonymkode: 2e79c...10a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg har sett et par løsninger med utbrett/trekkbar spiseplass. Altså at man har "dobbel" høyde på benkeplaten, og kan trekke ut den nederste så man har en slags bordplate i skuff som man trekker ut. Har også sett løsninger hvor man slår bordet sammen ned langs veggen. Anonymkode: 7f91a...c5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå