Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her jobbet i kantine for ISS? Hva er deres erfaringer? 

Anonymkode: c9d9b...8b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har jeg ikke så dette har jeg ingen erfaring med.

• Liker 1
Skrevet

+Ja,jeg har.

Jobbet som kantineleder i litt over ett år. Det var en liten kantine,så var alene på jobb hver dag.

Mine erfaringer er at det var for lite tid til alle arbeidsoppgaver,og man får stort sett ikke betalt for overtid med mindre det er noe veldig spesielt. Min erfaring er at det skjedde uforutsette ofte,som gjorde at jeg hadde enda mindre tid,men turte stort sett ikke å skrive ekstra timer. Prøvde å si fra om at det var for få timer i forhold til arbeidsmengde,men det brydde de seg lite om.

Generelt var det ikke noe poeng i å si fra om ting. Det som interesserer ISS mest er gode tall. De bryr seg lite om medarbeiderne sine,og hvis man vil jobbe for dem må man regne med endel stress + at du ikke blir tatt vare på som medarbeider. Du er lett å bytte ut.

Jeg fikk dårlig opplæring,og lite hjelp etterpå. Så jeg måtte egentlig gjøre mitt beste,og føler egentlig at jeg gjorde det bra ut fra de forutsetningene jeg hadde. Det var litt spesielt at jeg måtte ha ei på opplæring ett par uker etter at jeg selv hadde begynt.

På grunn av et høyt stressnivå(tok ofte jobben med hjem),kunder som klager på alt mulig jeg ikke kunne gjøre noe med og ei på en annen avdeling i nærheten,hun kjente noen av de som brukte kantina hvor jeg jobber,som baksnakket og sladret til sjefen over småting jeg gjorde og ikke gjorde. Det ble rett og slett for mye for meg. Jeg taklet ikke jobben og følte meg ikke trygg i den,så det ble for mye for meg. Ble sykemeldt og sluttet. Selv om jeg lærte mye om meg selv i løpet av det året,så skal jeg aldri jobbe for ISS igjen.

Jeg har jobbet for dem som renholder også,og det er det samme. Altfor mye arbeid presset inn på altfor få timer eller bare akkurat nok timer,og en arbeidsgiver som er mer opptatt av resultat og tall enn av motiverte medarbeidere.

De fleste er misfornøyde med å jobbe for ISS,og det er vel kanskje derfor de stort sett har utenlandske arbeidere. De tør ofte ikke å si fra,selv om de kan gi til utrykk til oss andre som de jobber med at de har altfor mye å gjøre, mens til sjefen sier de ingenting og blir bare pålagt enda mer arbeid.

Dette ble langt,men det er en arbeidsgiver jeg ikke anbefaler å jobbe for. Ikke langvarig i hvert fall. De fleste jobber heller ikke lenge for dem. Utenom dem som jobber på et sted der ISS har tatt over,men de blir stort sett mindre fornøyde etter at ISS tar over.

Nå kan det jo selvsagt hende at det er bedre og verre noen steder,men ISS er kjent for å ikke være på arbeiderenes side.

Anonymkode: 37661...6b2

Skrevet

Nei det har jeg ikke så dette har jeg ingen erfaring med.

Og hva er poenget med å svare da egentlig?

Skal jeg gå inn på alle tråder her på forumet,som jeg ikke kan svare på og svare slik. Det er ganske unødvendig.

• Liker 2
Skrevet

Skal jeg gå inn på alle tråder her på forumet,som jeg ikke kan svare på og svare slik. Det er ganske unødvendig.

Du spurte meg om jeg har jobbet i ISS og hva min erfaring er, så da svarte jeg. Om du har problemer med det, hvorfor spør du meg i første omgang?

• Liker 1
Skrevet

Du spurte meg om jeg har jobbet i ISS og hva min erfaring er, så da svarte jeg. Om du har problemer med det, hvorfor spør du meg i første omgang?

Jeg har ikke spurt om det nei.

Poenget er at om man ikke har noen erfaring med noe,så svarer man heller ikke. Ts ønsker seg nok svar fra dem som har jobbet for ISS og tråden blir ganske meningsløs hvis alle som ikke har erfaring skal svare.

Det gir jo faktisk ts ingenting,og ikke svar på det hun lurer på.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har ikke spurt om det nei.

Poenget er at om man ikke har noen erfaring med noe,så svarer man heller ikke. Ts ønsker seg nok svar fra dem som har jobbet for ISS og tråden blir ganske meningsløs hvis alle som ikke har erfaring skal svare.

Det gir jo faktisk ts ingenting,og ikke svar på det hun lurer på.

Visst faen spurte hun meg om det, sitter du her å juger? Trådens tittel er "Har du jobbet i ISS kantine?", så hvordan kan du sitte der å juge meg opp etter tryne å hevde hun aldri har spurt meg om dette? Fy faen jeg blir så jævlig forbanna

Endret av WubWub
  • Liker 1
Skrevet

Visst faen spurte hun meg om det, sitter du her å juger? Trådens tittel er "Har du jobbet i ISS kantine?", så hvordan kan du sitte der å juge meg opp etter tryne å hevde hun aldri har spurt meg om dette? Fy faen jeg blir så jævlig forbanna

Lol,ok. Fint forsøk på å redde ditt eget skinn.

• Liker 1
Skrevet

Mitt skinn? TS spør meg klart og tydelig i trådens tittel om jeg har jobbet i ISS kantine. Er du blind eller bare en stor lystløgner for hva er greia di?

Lol,ok. Fint forsøk på å redde ditt eget skinn.

Skrevet

Jeg har jobbet for iss. Men ikke kantine..

Jeg ble mistrodd en gang jeg vikarierte og hadde feber, hostet masse og ikke var istand til å gå på jobb. Ble spurt om jeg ikke trivdes osv.... Sånt hører faen ikke hjemme. Jeg har god arb.moral og det skal mye til før jeg lar være å gå på jobb.

Anonymkode: de9d4...89e

Skrevet

ISS har tatt over kantinedriften på min arbeidsplass, og de som jobber der er ikke fornøyde. Altfor liten tid til å få gjort det man er pålagt, samme for renholderene.

Anonymkode: 83ba4...46f

Skrevet

Personen svarte jo på trådens tittel. Er det galt det, også, nå?  

Anonymkode: 36749...c5f

• Liker 1
Skrevet

Personen svarte jo på trådens tittel. Er det galt det, også, nå?  

Anonymkode: 36749...c5f

Alle forstår at ts ønsker svar fra dem som har jobbet for ISS. Man ønsker seg ikke masse "nei,det har ikke jeg",men nok nå. Trenger ikke å avspore denne tråden mer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...