Gå til innhold

Kompisene syns dama mi er deilig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Får stadig kommentarer fra kompisene om at hu har "nice tits" og sånne ting... Blir så irritert og har gitt beskjed men dei slutter jo ikke! Er dette noe jeg må finne meg i??

Anonymkode: 8257c...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh nei. Er kompisene dine 15 år? Eller fra bygda?

Det er normalt at de synes hun er attraktiv, men man trenger ikke si det. I hvert fall ikke så spesifikt om de er blitt bedt å la være.

Anonymkode: fb5c1...2aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i den situasjonen hvor jeg har vært med hun absolutt alle vil ha.. Bare ignorer kommentarer, men om de prøver seg så smeller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i den situasjonen hvor jeg har vært med hun absolutt alle vil ha.. Bare ignorer kommentarer, men om de prøver seg så smeller det.

Korporlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh nei. Er kompisene dine 15 år? Eller fra bygda?

Det er normalt at de synes hun er attraktiv, men man trenger ikke si det. I hvert fall ikke så spesifikt om de er blitt bedt å la være.

Anonymkode: fb5c1...2aa

...seriøst?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kusine fikk høre stadig vekk av guttene at "mora di har så fine pupper". Hun syntes ikke det var så morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare koselig at dama di er fin og har fine pupper da? Vær heller stolt du at de er misunnelig på deg! :)

Kompisene dine gir seg vel snart, man trenger jo ikke påpeke det åpenbare tusen ganger.

Anonymkode: f9f97...f59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare koselig at dama di er fin og har fine pupper da? Vær heller stolt du at de er misunnelig på deg! :)

Kompisene dine gir seg vel snart, man trenger jo ikke påpeke det åpenbare tusen ganger.

Joda, er jo stolt over kjæresten min! 

På hjemstedet har hun vert kjent som "hun med den fine rumpa" og nå når jeg har flyttet vekk så kommenterer de nye kompisene mine puppene hennes når jeg har vist bilder av oss. Er bare lei av at det alltid skal være fokus på puppene eller rumpa hennes. Får jo kommentarer på at hun er søt også, og det har jeg ingenting i mot. De nye kompisene har ikke møtt henne men frister lite å introdusere de for hverandre, blir vell fokus på rumpa hennes og da...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har samme problem, kompisene kommenterer også mitt utseendet. Vi kan heller ikke gå på byen uten at menn , selv om de ser jeg har kjæreste, skal prøve seg, flørt eosv..

Kjæresten min har sagt at han sliter med dette, men da burde han jo ha valgt en mindre pen jente da.

Ikke min feil at menn er slik . Menn skal ha den fineste dama, men blir irritert når andre menn synes det samme. Vel, velg ei annen da!

Anonymkode: e8627...4a8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de endrer fokus når de får møtt henne noen ganger. På et bilde så er det jo utseende og kroppen man legger merke til, og dermed det man kanskje kommenterer og det eneste inntrykket man har av personen, mens når man har blitt litt kjent så ser man jo personen på innsiden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Joda, er jo stolt over kjæresten min! 

På hjemstedet har hun vert kjent som "hun med den fine rumpa" og nå når jeg har flyttet vekk så kommenterer de nye kompisene mine puppene hennes når jeg har vist bilder av oss. Er bare lei av at det alltid skal være fokus på puppene eller rumpa hennes. Får jo kommentarer på at hun er søt også, og det har jeg ingenting i mot. De nye kompisene har ikke møtt henne men frister lite å introdusere de for hverandre, blir vell fokus på rumpa hennes og da...

TS

Butterface?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok si dette hører til kategorien luksusproblem. Jeg skulle gjerne hatt en kjæreste selv, og hadde tålt kommentarer om at han er deilig. Man vil jo helst ha en deilig kjæreste. Og det er sikkert fordi du blir irritert at de fortsetter med kommentarene. Bare slutt å bry deg.

Anonymkode: 1f1ba...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så irritert og har gitt beskjed men dei slutter jo ikke

Nettopp derfor at du blir irritert og seier ifrå, så vil dei såklart ikkje slutte!
Bare sei deg kort einig og begynn å prate om noko anna. Etter ei stund går dei lei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...