AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 http://www.bt.no/tv/#!/video/101930/fleslands-hemmelige-vip-rom Jasså, hva ser man her. Svarte skinnsofaer fra Bohus og lysestaker og puter fra Nille. Så tydelig at en mann har innredet dette rommet. Hvem klarer å slappe av i slike grosse omgivelser? Er det virkelig mulig å ha dette som en profesjonell jobb og samtidig ha en smak fra helvete ...? Håper det er en eller annen som har meldt seg frivillig. Øynene mine blør, men kanskje det er såpass lite pent der for å forhindre at folk slapper for godt av? Som et slags triks.Og så limegrønt, da ... Anonymkode: 3c3e3...cd2
Gjest Margit Spat Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Sånn rent bortsett fra at lysestakene (og glasskålen på "kjøkkenbenken") ikke kommer fra Nille, men derimot er blant de dyreste håndproduserte gjenstandene fra Hadeland Glassverk og koster mellom 3000 og 6000 kr stykket, så ville jeg også forventet stiligere og lunere omgivelser hvis jeg først skulle brukt masse penger på å innrede lokaler av denne typen. Det ble litt "ungkarsbule". Endret 31. oktober 2015 av Margit Spat tydeliggjøring
Gjest Citronella Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Grøss. Det ser ut som en middels dyr leilighet for en mann i 30-årene, bosatt i en norsk småby. Jeg forventer helt andre ting av en lounge. Vannkoker, liksom? På Flesland? Hvem oppholder seg der i timesvis? Flesland er riktignok en ganske utrivelig flyplass, men jeg velger heller vrimlearealet enn det skinnmarerittet der.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Likte det faktisk ganske godt jeg. Enkelte produkter koster riktignok litt vel mye, og ikke noe jeg ville ha kjøpt ellers. Men ellers var det ikke så aller verst... Anonymkode: 3b342...ce5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Haha. Må le jeg. Ser jo ut som et middelmådig 3stjerners hotellrom. Flaut at dette er et VIProm i det som skal være et av verdens rikeste land Anonymkode: 469e4...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå