Gjest 100%naturlig Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Til både jenter og gutter!Har dere opplevd å plutselig få den helt store orgasmen og som kom helt uventet, uten at dere var forberedt og ikke helt å kunne forklare, hvorfor! F... Hva skjedde med meg nå, hvorfor og hvorfra kom den orgasmen fra mon tro!?Både sex og onani og skjedde det noe, eller gjorde partner noe spes, eller bare kom den helt av seg selv?
Gjest 100%naturlig Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Nei, fortell!Jeg har opplevd å få den helt store orgasmen, når jeg ikke var forberedt at den skulle komme og når jeg minst ventet den. Det har kommet så brått over meg at jeg har mistet all kroppskontroll og bare ristet og fått kramper i kroppen og har stønnet vilt å helt ukontrollert. Overraskelsen har kommet pga av kanskje mer ordinær sex som jeg ikke forventet skulle gi den helt den store overraskelsen.Det har nok kanskje vært litt partner som har påvirket, men også kanskje den litt avslappede lite stressa situasjonen har påvirket meg å gjort meg helt avslappet. Tror kanskje denne settingen kan ha påvirket stemningen. Kan ha medført at de ikke for store forventningene har sluppet kroppen fri for spenninger og at orgasmen på den måten har tatt helt av.De gangene dette har skjedd meg, har jeg i ren overraskelse utropt! Hva f... skjedde nå. Hvor partner har sett litt spørrende, var det ikke deilig? Hvor jeg bare hikstende har bare stønnet, det var helt himmelskt!!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Er kvinne og får lange, sterke og herlige orgasmer.Ble veldig overraska og flau da jeg fikk en orgasme når jeg klinte med eks-kjæresten, før vi hadde fått av av oss alle klærne til og med... Når jeg merka at den kom, prøvde jeg skjule den, men greide ikke å la være å vri meg.Ble også overrasket da jeg fikk orgasme av bryststimulering for første gang. Var fantastisk, men ble helt paff og etterpå var vel det første jeg sa noe sånt som "Oi! Det var rart!" Anonymkode: e65a7...c7d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Har fått en stor , sett i forhold til de vanlige som bare varer 3 sekunder og hvor jeg fint greier å kontrollere meg og tenker etterpå at "dette var jo ikke så stort/spesielt". Det var en gang jeg onanerte med begge hender, den ene på klitten og den andre i vagina og brukte laaang tid på å varme opp og tease meg selv. (40 min ca). Da fikk jeg en helt "wow" opplevelse men har aldri opplevd i nærheten av det med en mann desverre. Anonymkode: c3dcb...00d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå