Gå til innhold

Han valgte pils med gutta over date med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket en stund med en fyr, og jeg foreslo å møtes ikveld. Han ville heller ut med gutta, greit nok, men han virket veldig ivrig på å møte meg også velger han meg bort. 

Er han ikke interessert? Jeg skrev bare ok, kos deg med smilefjes og tenker egentlig at han da kan få ta initiativ. Men er det noe vits? 

Anonymkode: 06194...7a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du nettopp spurte om å møtes, men han allerede har planlagt å møte kompisene sine synes jeg ikke det er frekt eller at han virker uinteressert i å møte deg. Spør istedet om han har en dag der han vil møte deg.

Anonymkode: 6280d...e66

• Liker 9
Skrevet

Kan det være han hadde avtalt med gutta fra før? Dersom han hadde det, kan det godt være at det hadde vært veldig upopulært blandt gutta at en avlyste pga en date.

Fin reaksjon fra deg, og du kan gjerne la han ta initiativ neste gang. 

• Liker 5
Skrevet

Syntes det er rart å forvente at noen har tid når man spør samme dagen.

Det er jo fredag, dum dag å spørre og forvente at noen har tid på.
Jeg hadde blitt rimelig irritert om jeg hadde planer med en venninne også avlyser hun fordi hun heller vil noe annet. Med mindre det er noe ordentlig viktig da. Føler at en avtale er en avtale, og man bryter den ikke fordi noe artigere dukker opp 

:)

• Liker 3
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva han har planlagt først.

Dersom du tok initiativ til å treffes idag, er det jo ikke rart om han har planer.

Anonymkode: be948...b66

Skrevet

Ser ikke problemet. Ofte jeg også velger vennindene fremfor å møte en gutt jeg nesten ikke kjenner. Det har mye å gjøre med hvilken form og humør man er i når dagen kommer, om jeg orker å "imponere" noen, eller om jeg bare trenger å slappe av og være meg selv og ha det gøy med gode venner. Det betyr ikke at jeg ikke er interessert i å treffe gutten ved en annen anledning.

Anonymkode: 3290a...cff

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke spurt idag, er flere dager siden, og det var igår han sa han kanskje ville på guttekveld, men han var ikke sikker fordi han gjerne ville treffe meg. Så jeg ble litt forvirret bare... Jeg trodde jo han ville møtes når han sa det først. Derfor føler jeg meg valgt bort og er litt skuffa, noe jeg også sa til han. Ts

Skrevet

måtte bare dobbeltbooke, men tok det som var morsomst

Skrevet

Jeg har ikke spurt idag, er flere dager siden, og det var igår han sa han kanskje ville på guttekveld, men han var ikke sikker fordi han gjerne ville treffe meg. Så jeg ble litt forvirret bare... Jeg trodde jo han ville møtes når han sa det først. Derfor føler jeg meg valgt bort og er litt skuffa, noe jeg også sa til han. Ts

Da høres det ut som han hadde blitt invitert på guttekveld, men ville egentlig treffe deg, men han følte på en måte at han da måtte gå på guttekveld.

Hvis jeg var deg hadde jeg oppmuntret han til å gå på guttekvelden, smilt og sagt at vi finner en annen dag.

Hadde en sagt til meg at hn var skuffet over at jeg ikke valgte å treffe hn, hadde jeg fått en følelse av å ha mindre lyst til å ha noe med hn å gjøre. Fordrar ikke at folk skal gi meg dårlig samvittighet ved å si at de er skuffet over meg fordi jeg ikke gir dem oppmerksomhet/ velger å møte dem akkurat på et gitt tidspunkt.

• Liker 5
Skrevet

Da høres det ut som han hadde blitt invitert på guttekveld, men ville egentlig treffe deg, men han følte på en måte at han da måtte gå på guttekveld.

Hvis jeg var deg hadde jeg oppmuntret han til å gå på guttekvelden, smilt og sagt at vi finner en annen dag.

Hadde en sagt til meg at hn var skuffet over at jeg ikke valgte å treffe hn, hadde jeg fått en følelse av å ha mindre lyst til å ha noe med hn å gjøre. Fordrar ikke at folk skal gi meg dårlig samvittighet ved å si at de er skuffet over meg fordi jeg ikke gir dem oppmerksomhet/ velger å møte dem akkurat på et gitt tidspunkt.

Er bare at vi pratet mye for noen mnd siden også, skulle møtes og alt også forsvant han bare. Tenkte at når han da tok kontakt igjen nå, så var han seriøs om å ville treffe meg. 

Skrevet

Er bare at vi pratet mye for noen mnd siden også, skulle møtes og alt også forsvant han bare. Tenkte at når han da tok kontakt igjen nå, så var han seriøs om å ville treffe meg. 

Forstår da at du ble litt skuffet. Det hadde sikkert jeg og blitt. Men det hjelper ikke å si til han at du er skuffet over han. Det kan hjelpe på den måten der og da at han ikke vil skuffe deg og da komme til deg, men da kommer han jo fordi du ellers blir skuffet, og ikke fordi han valgte det selv.

Du vil vel heller at han skal komme å se deg fordi han har veldig lyst, enn at han kommer av en skyldfølelse eller plikt som han føler fordi han ikke vil skuffe deg?

• Liker 1
Skrevet

Han "forsvant bare" forrige gangen dere skulle møtes? Og denne gangen så ditcher han deg noen timer før dere skal på date?

Kjære deg, han der syns jeg ikke at du skal bruke mer tid på... Enten så bare liker han å leke med deg, eller så er han bittelitt keen men ikke nok til at han faktisk gidder å møtes.

• Liker 5
Skrevet

Han hadde i det minste en semiavtale med vennene før du spurte ham. Ærlig talt, da er det jo bare positivt at han velger å dra ut med dem. Folk som bryter avtaler må sløyes levende uansett. Nå vet du iallefall at fyren tar avtalene sine alvorlig.

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Synes ikke du burde bruk mer tid på han. Jeg hadde aldri valgt øl med kompiser framfor å være med en dame jeg er interessert i. Det vitner om lite interesse fra hans side. 

Skrevet

Han hadde i det minste en semiavtale med vennene før du spurte ham. Ærlig talt, da er det jo bare positivt at han velger å dra ut med dem. Folk som bryter avtaler må sløyes levende uansett. Nå vet du iallefall at fyren tar avtalene sine alvorlig.

Hvis fyren tok avtalene sine alvorlig så hadde han ikke "forsvunnet" forrige gang de skulle på date.  Og da hadde han foreslått en annen kveld nå enn samme kveld som han egentlig skulle ut med kompisene sine.

• Liker 1
Skrevet

Snakket en stund med en fyr, og jeg foreslo å møtes ikveld. Han ville heller ut med gutta, greit nok, men han virket veldig ivrig på å møte meg også velger han meg bort. 

Er han ikke interessert? Jeg skrev bare ok, kos deg med smilefjes og tenker egentlig at han da kan få ta initiativ. Men er det noe vits? 

And so it begins...

Litt tidlig å ta på seg streng kone rollen nå syns du ikke?

• Liker 1
Skrevet

And so it begins...

Litt tidlig å ta på seg streng kone rollen nå syns du ikke?

Konerollen?  Hvordan kom du frem til det? 

Skrevet

Konerollen?  Hvordan kom du frem til det? 

Strenge koner nekter sine menn å ta en øl med gutta...

:plystre:

Stereotypi, jeg vet. Det var da også poenget.

• Liker 1
Skrevet

aha.. Vel, jeg er ikke kona hans, har ikke engang møtt han, men det er andre gangen han avlyser noe med meg, og jeg tror jeg tar hintet ;) Han er ikke verdt meg. 

Skrevet

Når mente du ta hadde forsøkt å nekte noen noe som helst?

Hun bare tar hintet. Noe jeg tror hun gjør lurt i. Lykke til videre TS:-) 

Anonymkode: efc2e...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...