Gå til innhold

Hvor tykke strømpebukser bruker du i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går ut i fra at du går med skjørt i dag og da lurer jeg på hvor tykke strømpebukser bruker du i dag? 

Og...

Ser at det blir reklmaert for Pirre Robert´s strømpebukser her på siden, er de som varme at den holder varmen en oktoberdag i 2015

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

jeg bruker stort sett 20 den men det er under bukse :)

Skrevet

Har på 100 den matte i dag :)

Skrevet

Skal ha på meg 100 den på byen. 

Anonymkode: d903b...fc5

Skrevet

Har en veldig tykk fleecestrømpebukse jeg bruker som tights i dag. Stort tykkere enn den får det ikke blitt. 

Anonymkode: 97e27...67d

Skrevet

Bruker (faktisk) ikke skjørt akkurat i dag, men bruker vanligvis 50 den. Men det er ikke særlig varmt, nei :P

Anonymkode: 39188...9ac

Skrevet

Bruker mest 100 den. Men er litt frossen av meg, så skal se om jeg finner noe tykkere.

Skrevet

I går hadde jeg 50 denier.

Anonymkode: 491cb...490

Skrevet

200 i går når det var grisekaldt og 100 idag når det er mye mildere. 

Skrevet

Bruker 80-100 den men kjenner det er på tide å kjøpe inn noen enda tykkere snart! Når kuldegradene virkelig setter inn bruker jeg Pierre Robert sine ullstrømpebukser med en 40 den utenpå (ikke fordi det er kaldt uten, men fordi jeg synes nylon ser penere ut enn bomull/ull) 

Skrevet (endret)

Har for øyeblikket bare Pierre Robert's 50 den, men jeg må nok investere i noe bedre. Bor i en ganske kald by. Snøen har kommet allerede. Har sett tidligere at folk bruker strømpebukser med fleece inni, og det må jo være himmelsk! Hvordan ser de ut på utsiden? Ser det ut som vanlige sorte nylonstrømpebukser? Liker ikke looken til ullstrømpebukser, sliter alltid med at de nupper seg. Synes også det blir for kaldt på rumpa, og vil ikke ha UVI. Hvor kjøper dere tykke, men behagelige strømpebukser? 

Edit: Vil forresten gjerne ha tykke strømpebukser som har høyt liv. Det er et must.

Endret av euphoria_
Skrevet

50 den fra HM. Elsker de. Venter på nye ullstrømpebukser fra Wolford, gleder meg til de kommer i posten. Jeg synes det er de beste strømpebuksene. 

Pierre Robert holder for en kveld, men så blir de nuppete, slitte og stygge. 

Skrevet

Ingen. Bruker stilongs eller strømpebukse under buksa kun i januar-februar. Og på fjelltur eller skitur. Nå er det jo riktig så hyggelig og varmt ute.

Anonymkode: aa3d4...980

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...