Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #1 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei! Lei av å barber nedentil -blir så lett småsår og hårene vokser så fort ut! Vil prøve voksing i salong nå. Noen som har tips om gode salonger i Oslo? Og hva spør man etter? Pris? Alle erfaringer mottas med takk! Hilsen Marie PS: La inn dette innlegget under "klær, utseende, velvære" men fikk ikke seriøse svar der... Håper noen her kan hjelpe! Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #2 Del Skrevet 11. juli 2002 Har ikke funnet en salong som tar "full" intimvoksing, så i går kveld måtte venninnen min til pers! Hvis du har en venninne som pleier å vokse seg selv og som du tør å spørre om hjelp, så gjør det, da vel! PS! Det gjør j..... vondt! Er usikker på hvor lenge det holder, men jeg kan poste et innlegg i morgen og fortelle om hvordan det går - det er jo ingen vits i å gjøre det om det ikke holder i mer enn to dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 11. juli 2002 #3 Del Skrevet 11. juli 2002 hei prøvde intimvoksing en gang, og endte opp med blodutredelser!!! :o auuuuu!!!! bruker heller de pengene på å ta laser, så er det borte for alltid... tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #4 Del Skrevet 12. juli 2002 Laser funker ikke 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 12. juli 2002 #5 Del Skrevet 12. juli 2002 nei, de lyse hårene blir igjen, men å barbere de er egentlig ikke noe problem synes jeg. slipper ihvertfall ingrodde hår, røde prikker og hard utvekst. faktsik veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adina Skrevet 13. juli 2002 #6 Del Skrevet 13. juli 2002 ehhh....... auuuuuuu til voksing. Hva betaler man for laserbehandlig? Kan man få fjernet alt, hvis man bare har lyst til å ha "stripa" og hvor vanlig er det å få fjernet hår "down there" med laser? Sverger fremdeles til høvel, men kunne vært greit å slippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 14. juli 2002 #7 Del Skrevet 14. juli 2002 Dette innlegget var VONDT å lese *grøsser* Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 14. juli 2002 #8 Del Skrevet 14. juli 2002 Hei adina! Jeg har gått til Oslo laserklinikk, som visst skal være de billigste i byen. kjempe koselige damer der, og i følge hun jeg var hos sist var jeg langt fra den eneste som gjorde dette. Laser koster 1500,- pr. gang de to første gangene, og siden 750,- pr gang. har vært der 4 ganger, og alt det som skal bort foran er nå borte (har beholdt en liten trekant foran, siden jeg vil føle meg vel med dette også når jeg er 70). På kjønnsleppene er det fremdeles noe hår igjen, men det er lyst og mykt. har ikke problemer med røde prikker eller inngrodde hår lenger. Mye penger, ja, men absolutt verdt det, siden jeg pleide å se ut som jeg hadde bylle-pest etter barbering. Laser tar lettest på mørke hår, og det er viktig at huden er så lys som mulig, ellers kan man bli brent. klem fra tingeling som nå trives mye bedre i bikini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå