Gå til innhold

Turnoff med en som får komplimenter av andre på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan en mann som ikke kjenner en dame så godt, og får hun på facebook, vil reagere på at bildene hennes har en del komplimenter fra andre menn? Vil dette lyse "trashy" og være turnoff, eller helt ok/bare positivt at hun er pen?
Jeg svarer såklart ikke flørtene på noen av komplimentene, men mange av de er ganske ekstreme så jeg syntes selv det er litt flaut.

Anonymkode: 4b8f7...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ikke gi han feil inntrykk av meg om at han tror jeg har datet mange eller lignende....

Skrevet

Jeg lurer på hvordan en mann som ikke kjenner en dame så godt, og får hun på facebook, vil reagere på at bildene hennes har en del komplimenter fra andre menn? Vil dette lyse "trashy" og være turnoff, eller helt ok/bare positivt at hun er pen?
Jeg svarer såklart ikke flørtene på noen av komplimentene, men mange av de er ganske ekstreme så jeg syntes selv det er litt flaut.

Da tror man fort at hun er en attention whore som liker å holde folk på gress. Veldig turnoff.

Anonymkode: 49e66...c98

• Liker 1
Skrevet

Da tror man fort at hun er en attention whore som liker å holde folk på gress. Veldig turnoff.

tull og tøys

en sikker mann hadde ikke tenkt det, heller at dama er jævla atraktiv og hvor heldig han er som har fått henne

Anonymkode: 7dcd9...8ed

• Liker 4
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor jeg skulle holdt henne ansvarlig for det andre skrev. På den annen side, om det kom en endeløs strøm av selfies og modellbilder hadde jeg kanskje tenkt et og annet, da. Alt med måte.

• Liker 2
Skrevet

tull og tøys

en sikker mann hadde ikke tenkt det, heller at dama er jævla atraktiv og hvor heldig han er som har fått henne

:rolleyes:
Det handler ikke om usikkerhet hos mannen, men hos kvinnen. Hvorfor skulle jeg gidde å forholde meg til en endeløs strøm av siklende hangarounds som prøver så godt de kan å sette deg i et dårlig lys?

Skrevet

:rolleyes:
Det handler ikke om usikkerhet hos mannen, men hos kvinnen. Hvorfor skulle jeg gidde å forholde meg til en endeløs strøm av siklende hangarounds som prøver så godt de kan å sette deg i et dårlig lys?

Hvor gammel er du? 14?

Men du jeg er ikke instressert i diskuterer med Troll.

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du? 14?

Men du jeg er ikke instressert i diskuterer med Troll.

Her hadde du ikke et eneste argument, men opptil flere hersketeknikker. Likevel mener du jeg er troll?
Det var genuine spørsmål jeg kom med over; hvorfor skal jeg gidde å forholde meg til siklende don juaner som blir holdt på gress når det er mange damer med selvrespekt der ute?

Skrevet

Her hadde du ikke et eneste argument, men opptil flere hersketeknikker. Likevel mener du jeg er troll?Det var genuine spørsmål jeg kom med over; hvorfor skal jeg gidde å forholde meg til siklende don juaner som blir holdt på gress når det er mange damer med selvrespekt der ute?

Hvordan kan du anta at de blir holdt på gress og at jeg ikke har selvrespekt?
For det første så svarer jeg aldri disse , jeg svarer heller ikke menn på innboksmeldinger eller lignende,
og jeg har mer enn nok selvrespekt, kanskje litt for mye fordi jeg aldri tar til meg sånn type komplimenter, og
dater svært sjeldent noen. Jeg legger også sjeldent ut nye bilder, men når jeg gjør det så kommer det maaaange kommentarer fra kjente og mindre kjente. Det er strengt talt ikke min skyld, og jeg har aldri lurt disse guttene til å tro at jeg er interessert i dem så å holde dem på gress gjør jeg ikke!

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor jeg skulle holdt henne ansvarlig for det andre skrev. På den annen side, om det kom en endeløs strøm av selfies og modellbilder hadde jeg kanskje tenkt et og annet, da. Alt med måte.

dritt i hn, er ett troll-

beskylder folk å drive med hersketenik er hersketekning, hn håpet jeg skulle ta beita, så hn kunne diskutere fordi hn kjeder sg.

Skrevet

sorry den var ikke ment til deg men ts:)

Skrevet

Noen flere innspill takk? Leit at det skulle bli krangling her.... For jeg lurer fremdeles... !

Gjest Honeyblossom
Skrevet (endret)

Syns ikke man skal forhåndsdømme en jente som "trashy" bare fordi hun får mange kommentarer fra gutter på facebookbildene sine. Du har jo ikke noe kontroll over hvem som kommenterer hva.

Men hvor ekstreme er de da? Hvis de er veldig ille kan du jo bare slette dem.

Endret av Honeyblossom
Skrevet

Jenta er ikke ansvarlig for guttas skriverier. Men man velger selv hvilke bilder man legger ut og det er fullt mulig å slette kommentarer som er over grensa for normal folkeskikk. Er jenta stadig ute etter oppmerksomhet og tilbakemeldinger (mange bilder, ofte, og i "se på meg*"-positur) hadde jeg reagert på det, mer enn på kommentarene. Man får den oppmerksomheten man ønsker. 

Anonymkode: fab4d...c64

• Liker 2
Skrevet (endret)

Noen flere innspill takk? Leit at det skulle bli krangling her.... For jeg lurer fremdeles... !

Sjekk facebookvennene dine. Hvem er det som får drøye kommentarer, er det de peneste de som virker å jobbe for å være "trashy" eller er det ingen som har slike kommentarer.

Endret av Summers
Skrevet

Hvis du står som singel, vet de ikke bedre. Hvis du er i et forhold, lurer jeg på hva slags folk det er. Jeg synes det er mangel på folkeskikk å sikle åpenlyst over andres damer. Jeg hadde satt pris på at min dame slettet siklekommentarer, også for å sette et eksempel til mennesker som mangler antenner. Men å bruke at andre synes du er fin mot deg, er litt dumt. Det kommer selvsagt også an på bildene. 

Anonymkode: 3cdb9...ecd

• Liker 1
Skrevet

Jeg står som singel, det er snakk om normale bilder og ikke poseringsbilder i trangkjole og dollet opp, og det er ingen respektløse eller drøye (seksuelle) kommentarer, men veldig mange hjerter og "pena!" "prettiest in the world"  osv. For meg betyr ikke de kommentarene noe, men mennene som skriver det har jo ikke gjort noe slemt så jeg føler at jeg ikke kan slette de eller kommentarene dems heller, kun av hensyn til om en jeg liker skulle bli sjalu eller anta at jeg har datet disse mennene (siden de tør å skrive sånt SÅ åpent) .... :S :S :S ? Det er sistnevnte jeg er redd for, jeg har jo ikke datet de, men ville selv aldri turt å skrive sånn til noen jeg ikke hadde datet. Jeg vil ikke at dette skal skremme vekk en mann jeg faktisk VIL date... !

Gjest Minesveiper
Skrevet

Så lenge du hadde vist at du var interessert i meg så hadde det gått greit. Hadde kanskje ønsket at du slettet kommentarene dersom vi hadde blitt sammen etter hvert. Jeg hadde ikke synes det var særlig kjekt å se flørtende meldinger fra andre menn på alle bildene dine. 

Skrevet

Jeg står som singel, det er snakk om normale bilder og ikke poseringsbilder i trangkjole og dollet opp, og det er ingen respektløse eller drøye (seksuelle) kommentarer, men veldig mange hjerter og "pena!" "prettiest in the world"  osv. For meg betyr ikke de kommentarene noe, men mennene som skriver det har jo ikke gjort noe slemt så jeg føler at jeg ikke kan slette de eller kommentarene dems heller, kun av hensyn til om en jeg liker skulle bli sjalu eller anta at jeg har datet disse mennene (siden de tør å skrive sånt SÅ åpent) .... :S :S :S ? Det er sistnevnte jeg er redd for, jeg har jo ikke datet de, men ville selv aldri turt å skrive sånn til noen jeg ikke hadde datet. Jeg vil ikke at dette skal skremme vekk en mann jeg faktisk VIL date... !

Det du skriver der, virker jo ikke som det verste. Hadde det vært Råne-Ronny og Bole-Johnny som hadde skrevet "Damn du er digg!" eller "deilig du ;)" på bilder der du var en kvart mm unna nippleslip med duckface, hadde det vært noe annet. Så lenge kommentarene ikke er slibrige og bildene ikke er billige, tenker jeg at det må være greit.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke sånn at jo mer kommentarer, jo penere. Opplever vel at det ikke at utseende har noe å si på hvor mange "fina"-kommentarer man får. Mange kommentarer typen "Fineste!" og "Pena" er litt småpinlig, synes jeg. Dette var vi vel ferdig med i tenårene? Det oppleves som litt overfladisk. Hvis du er tenåring, er det altså helt normalt og ikke noe jeg hadde reagert på. Men kan ikke forestille meg at menn reagerer så mye på det at det kommer til å spille noen større rolle for om de ønsker å innlede et forhold med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...