AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Del Skrevet 29. oktober 2015 Ble kjent med en venn for ca. 2 år siden. Har hatt mye med han å gjøre gjennom en felles interesse, hvor mannen og jeg har litt ulike roller (er også mann selv). Naturlig nok, har jeg også truffet hans utkårede ved flere anledninger. Etter hvert som tiden har gått, føler jeg at vi har god kjemi, og kommer godt overens. Jeg personlig setter enormt pris på dem, og har fått et slags "avhengighetsforhold" til dem, hvis dere forstår.Vi har ikke vært så veldig mye med hverandre utenom denne interessen, men jeg kunne tenkt med ytterligere kontakt. Har tolket det slik at de også er åpne for det, men er redd for å mase for mye. Det har blitt litt løs prat om at vi burde finne på noe, men det har stort sett ikke blitt noe av. De er glad i å reise, og er titt og ofte på farten. I tillegg forandrer forholdene seg ytterligere, siden de venter barn. Min tilværelse står litt stille for tiden, siden jeg sliter litt psykisk, og bor hjemme.Hva kan jeg gjøre for å få mer kontakt? Anonymkode: e5b70...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Del Skrevet 30. oktober 2015 Nevn nestegang dere møtes på denne felles interessen , at "hei du forresten, hva med å ta en runde bowling (eller hva du tenker på) til helga?! Flott da snakkes vi hadet bra takk for i dag! " Anonymkode: 2f5be...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Del Skrevet 30. oktober 2015 Kan også såklart være helt andre ting, som "Du, Bjørn og jeg tenkte å spise xxxx neste uke, har dere lyst til å bli med/komme?" eller "Tenkte å sjekke kampen på fredag, blir du med eller? " osv Det er bare å hive ut forlsaget rett og slett Anonymkode: 2f5be...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå