AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #161 Skrevet 19. mai 2017 Folk som har gnaget på ting og som velger å si det på fest, når de er fulle. Jeg overhørte noen på fest - gjett om de var noen party-bremser. "Du jeg skal bare fortelle at..." Og der var festen over. De kunne jo bare si det til folk utenom fest slik at de ikke ødelegger stemningen for alle. Anonymkode: 0022e...1da
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #162 Skrevet 20. mai 2017 Når folk begynner å bli ordentlig fulle og alt blir kjedelig, snøvlete pjatt som bare går på repeat. Det er kjedelig, det. Anonymkode: 40415...fec
Snuppah00 Skrevet 20. mai 2017 #163 Skrevet 20. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk som har gnaget på ting og som velger å si det på fest, når de er fulle. Jeg overhørte noen på fest - gjett om de var noen party-bremser. "Du jeg skal bare fortelle at..." Og der var festen over. De kunne jo bare si det til folk utenom fest slik at de ikke ødelegger stemningen for alle. Anonymkode: 0022e...1da Hva mener du med at de har gnaget på ting? Hvorfor ødelegger det festen?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #165 Skrevet 20. mai 2017 - Breiale gutter - Grinete jenter - Postgirobygget på repeat ad nauseum - "smil litt da" - Hele seansen med å få folk til å kle på seg og gå ut til drosjen - Den ene personen som "låner" øl, og kommer med lovnader om å betale tilbake på et senere tidspunkt Anonymkode: cefe8...776 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #166 Skrevet 20. mai 2017 Sånn bortsett fra at jeg har vært en litt uhyggelig type å være på fest, så er det ting jeg misliker. Musikk er kjekt, men Markus & Martinus, Justin Bieber og hva for noe sanger en person på festen har et forhold til styrer lista? Nei takk. Kjekt å la andre slippe til, men ikke kommenter at det er kjedelig, skip til neste, for så å bli fornærmet når jeg takker nei til å legge til en på lista. Det virker som når jeg setter på musikk, så blir det en felles røykepause eller tilsvarende for samtlige . Ellers er jeg Spotify-retardert. Jeg har ikke helt kontroll på når jeg kan trykke på et album for å finne låta, til at jeg setter på med et uhell. Fikses som regel fort av noen andre, men det er ikke med hensikt. Snus i ølbokser, det shtinker, og snusøl i panteposen er så sykt kjipt. De som sitter på Facebook, og ser et i-deres-mening søtt bilde av sin niese eller noe og bare MÅ vise det. Og alle må da si at det var kjempesøtt eller tilsvarende reaksjon viseren har. Vi har alle sett nok baby-bilder og katte-bilder til at det kan vente en dag. Trenger heller ikke være nyhetsanker for festen og annonsere en sak som du har fått varsel på. Folk som setter ølbokser der det måtte passe, oppå laptop i bokhylla, på hjørnet på et bord med mye fart, det blir garantert søl. Jeg har ikke noe imot at TV-en står på, om det vises en kamp eller sport eller whatever, men trenger ikke ha på gullrekka med lav lyd og følge med eller Venner for livet. Jenter med prinsessesyndrom. Som med økende alkohol-inntak blir mer og mer furt for mindre og mindre. Om jeg skal trå på eggeskall tar jeg heller et ninja-kurs, ikke fest. Anonymkode: 00466...cbe 2
LeilaS Skrevet 20. mai 2017 #167 Skrevet 20. mai 2017 Huff, alt det styret å få alle inn i taxien! Når taxi kommer halv 12 da, hvorfor er det så jævlig vanskelig for noen å være klare halv 12?! Folk begynner først å kle seg, gå på på do, sminke seg, stelle seg osv når taxi er kommet. Tar jo en evighet å komme oss avgårde. De som filmer. Folk kan bare knipse bilder (selv om jeg ikke er så super fotogen) men hater å bli filmet! "Smiiil, si noe noe til kameraet" Hva skal jeg si da? Nei, liker det virkelig ikke. 1
Måbarefåsiat... Skrevet 26. september 2017 #169 Skrevet 26. september 2017 Jeg er så gammel at festefester er jeg ikke interessert i lenger. Fatter ikke hvordan så mange smarte folk har alkoholen som sitt kompass for livskvalitet. Liker bedre at man samles rundt et middagsbord med god mat og god drikke og gjerne blir sittende til i morgen tidlig. Tidligere gikk vi mye på fester. Overstadig berusete folk har aldri vært digg. Og ja, jeg har vært det selv, tro ikke annet... jeg var ikke særlig sjarmerende jeg heller. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #171 Skrevet 26. september 2017 Hmmm.. 1. Når den single "jentegjengen" endelig er ferdigsminka og dukker opp kun for å okkupere Spotifyen..... 2. Greit vi bor på en liten plass, vi kjenner hverandre sånn Ok.. men hallo! Jeg EE ikke interessert i å sitte en hel kveld å høre på kjærlighet/sex/venninne/jobb- dramaet ditt! 3. I min jobb er det faktisk taushetsplikt, jeg blir ikke å prate om jobb når jeg er på fest. Gir f... om du er tanta/bestemor/oldemor eller whatever.. jeg er ikke på jobb og er alltid nøye med å passe på at "ryktet" mitt utad gjenspeiler også yrkesstolthet, men jeg prater bare ikke jobb på fest! 4. Du bor på et lite tettsted- nærmer bestemt med ca. 400 innbyggere. Vi er de samme 20-30 stk som bruker å ende opp på fest ilag. Du vet at jeg og mannen min er etablerte med unger, stasjonsvogn, hus og pakka. Hvorfor må du invitere min mann med hjem for å kose/pule/suge??? Han sier nei hver gang (heldigvis) men liksom... hva faen? Anonymkode: 06fde...d1e 3
DrueSmoothie Skrevet 27. september 2017 #172 Skrevet 27. september 2017 "Drikkepress"... jeg hater det!!! Det er ikke direkte drikkepress, men den hele tiden "kom igjen a, ta en til da, ikke vær så kjip da!" Eller andre typer "leker" hvor man skal drikke på andres befaling. Var en gang på en bursdag hvor de hadde overhead bla med en del moro på. Men når det kom opp bilde av vedkommende, så måtte vedkommende styrte det han/hun hadde i glasset rett ned, uansett hva og hvor mye... Eller at det ikke kan være helt greit å komme på en fest og faktisk kjøre hjem. "Åh hvorfor drikker du ikke, er du gravid eller? Kjip eller?" Eh nei... jeg har 4 mil hjem og ingen mulighet for kollektivt.... Og jeg reiser heller på fest edru og kan fint ha det moro, enn å sitte alene hjemme, dersom jeg ikke har muligheter for å komme meg hjem uten bil. Sånn er det å bo utenfor byene Jeg er gjerne med og drikker jeg og jeg drikker nok min del og vel så det når vinen kommer frem. Men av en eller annen grunn blir jeg superirritert når noen skal prøve å få meg til å drikke mer når jeg selv ikke har lyst på mer, eller få meg til å drikke f eks sprit når jeg koser meg med vin. Hvorfor skal det være så innmari stas å få vennene sine fullere, og se hvor fulle man kan bli og andre kan bli? Jeg er av typen som mer enn gjerne tar en flaske vin, men når jeg kjenner at nok er nok, så har jeg faktisk ikke lyst på mer. Men har jeg først åpnet en flaske så går stort sett hele flaska, så jeg ser jo ikke på meg som en festbrems heller. Fortsetter jeg å drikke da ender det gjerne med at jeg blir dårlig og hele neste dag går i vasken. For meg er det ikke verdt det. Og etter en hel flaske vin så holder det som regel for meg i massevis. Så ja, det har begynt å irritere meg noe voldsomt det med at noen hele tiden skal få andre til å drikke mer, og enkelte tar faktisk ikke et nei takk for et nei, men fortsetter å mase. Og man har jo ikke lyst til å være den som på fest med gode venner og god stemning og til slutt måtte si "Nei jeg VIL faktisk ikke ha mer å drikke, slutt å mas" Og brått blir det ekkel stemning og jeg er den kjipe, bare fordi jeg ikke har lyst til å drikke meg hinsides på sprit. I en alder av 37 år er jeg ferdig med sånt, for 15 år siden! 4
LeilaS Skrevet 27. september 2017 #173 Skrevet 27. september 2017 Kom på litt mer (mye som irriterer meg på fest ja) Leker. "Jeg har aldri" eller flasketuten peker på. Vil man ikke være med, blir man sett på som super kjip. Det må alltid være om sex. "Jeg har aldri hatt analsex" "den som flasketuten peker på må kline med sidemannen" . Kall meg gjerne sær, men vil ikke kline med alle og enhver når jeg er i forhold. De som ikke har med seg nok drikke eller ikke har med seg drikke i det hele tatt, som enten snylter eller stjeler fra andre. Liker å ha drikka i kjøleskapet og hente mer derfra, men har opplevd at noen har et stjelt drikke fra meg! Når jeg spør, så tør ingen si at det var de. Feiginger 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #174 Skrevet 27. september 2017 1. De som blir fulle tidlig eller som kommer fulle på festen. Jeg synes det er ofte slitsomt. Da er det hæla i taket og mas om at vi andre må bli fulle. Kl er bare halv 9. Ro litt ned. 2. Hvis du selv skal ha fest, så skal noen videre på en annen fest. Så er man bare 4 igjen fordi halvparten stakk på en annen fest kl 9 3. Jenter som bruker badet til å skravle og/eller baksnakker 4. Drikkeleker. Da blir det ofte press om å drikke på kommando, og det liker jeg ikke. "La oss få litt fart på ting og ha en drikkelek, så folk blir fortere full" 5. De som søler og velter glass 6. Kjærestepar som ikke klarer å drikke uten å krangle. Ufattelig slitsomt og det ødelegger hele stemningen. Hvis man bare krangler i fylla, så bør man la hver å drikke sammen. Anonymkode: 8bbe5...8d1 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #175 Skrevet 27. september 2017 Den type folk som har kommentert i denne tråden... Anonymkode: 4b0d2...665 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #177 Skrevet 27. september 2017 Jeg HATER når det er bestemt at alle skal ta med seg en matrett hver. Jeg vet at jeg går litt mot strømmen da dette er en løsning som de fleste ser ut til å like. Jeg, derimot, hater det. Jeg ville heller ha betalt inn en sum eller laget maten sammen dersom det er økonomien/styret i forkant som er problemet. Jeg vil dra på festen, men alt styret med å lage mat og drasse med seg den for at man skal spise i forkant gjør at jeg blir lei før jeg i det hele tatt har dratt. Gleder meg litt til studenttiden er over. Anonymkode: 39325...930
Sirah Skrevet 27. september 2017 #178 Skrevet 27. september 2017 På 17.6.2016 den 16.56, AnonymBruker skrev: Jeg takler ikke de som maser om at jeg MÅ danse. Nei, jeg MÅ ingenting! jeg verken kan eller liker å danse. Jeg har to venstre bein Folk må respektere ikke alle liker å danse. Verste er når folk begynner å dra i meg. "Joo, kom igjen. Slutt å hver så kjip a" Anonymkode: 9ded8...ab6 Enig. Jeg er skyldig rytmesans og de gangene jeg faktisk danser frivillig så har jeg allerede helt så mye i nebbet at jeg iallefall IKKE har noe på det dansegulvet å gjøre! Respekter at jeg ikke vil danse! Hyggelig at dere spør altså, men... nei... 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #179 Skrevet 27. september 2017 1 time siden, Sirah skrev: Enig. Jeg er skyldig rytmesans og de gangene jeg faktisk danser frivillig så har jeg allerede helt så mye i nebbet at jeg iallefall IKKE har noe på det dansegulvet å gjøre! Respekter at jeg ikke vil danse! Hyggelig at dere spør altså, men... nei... Enig. Er heller ikke noe glad i å danse. De fleste jenter prøver så hardt på å danse sexy. Blir så kleint. Eneste gangene jeg danser er hvis det er mørkt og jeg er full. Anonymkode: 8bbe5...8d1
Sirah Skrevet 27. september 2017 #180 Skrevet 27. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Er heller ikke noe glad i å danse. De fleste jenter prøver så hardt på å danse sexy. Blir så kleint. Eneste gangene jeg danser er hvis det er mørkt og jeg er full. Anonymkode: 8bbe5...8d1 Haha godt det er flere av oss. Når noen klarer å overtale meg så står jeg egentlig bare å har det superkleint mens jeg kopierer litt tilfeldige mooves fra tilfeldige folk i nærheten noe som bare gjør det enda mer kleint 🙈 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå