Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker stort sett å gå på fest, men det er noen ting som bestandig ødelegger moroa. Ting jeg kommer på på stående fot:

*Utkledning! Guuud, jeg hater utkledningsfester. Det er så kjedelig å få invitasjon til fest, glede seg, og så plutselig oppdage at det er kostymefest! Når jeg er på fest vil jeg bare drikke, prate med folk, flørte og høre god musikk. Kostymer og tjo og hei er bare unødvendig og distraherende fjas. Og jeg vil pynte meg, ikke ikle meg cowboyhatt eller lage åttitallssveis!! 

*Gitarspilling! Misliker når en jovvial type skal dra frem kassegitaren og spille noen seige låter, typisk Postgirobygget eller Bob Dylan.. Enda verre hvis det blir allsang og gladkristen stemning. Da tar jeg en halvtimes røykepause på verandaen, om det så er minusgrader ute.

*Å være én av veldig få jenter på et guttedominert vors, ihvertfall hvis gutta er sånne "guttegutter" og ikke særlig digge. Ble invitert på vors av en snål fyr jeg rotet litt med en periode, og da jeg kom dit var det fem slitne joggebuksefyrer i en muggen kjellerleilighet som satt og pilset og spilte nerdespill på storskjerm mens grandiosaskorpene fløt i sofaen. Det var helt tydelig ikke vasket i leiligheten på månedsvis. Jeg prøvde å få igang en samtale, men måtte gi tapt for storskjermen. Snek meg stille ut igjen etter et par timer, tror ikke noen av dem la merke til det..

Hva med dere? Hva misliker dere på fest? :P

Anonymkode: 56f22...247

• Liker 32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg misliker at to mennesker skal sitte å prate bare med hverandre, HELE kvelden!

Jeg misliker for høy musikk, man er på fest for å prate.

Jeg misliker folk som skal sitte og skråle og synge etter musikken som blir spilt.

Jeg misliker folk som skal fortelle hele den nitriste livshistorien sin, jeg kommer ikke på fest for å grine!   Get a grip!

Jeg misliker folk som alltid tar med seg for lite drikke og tar det som en selvfølge at de kan bomme et glass vin. 

Jeg misliker når to jenter går på do og blir der i en halvtime!  Det er andre også som må tisse!

Jeg misliker at visse aldri får fingern ut når taxien til byen kommer!   Det er svindyrt å la taxien vente i 15 min!

Jeg misliker folk som ikke kan ta med seg den tomme ølboksen når de skal hente ny, Det er ikke plass til 12 tombokser på et stuebord!

• Liker 38
Skrevet

Jeg misliker at visse aldri får fingern ut når taxien til byen kommer!   Det er svindyrt å la taxien vente i 15 min!

La meg legge til de som spretter først ut av taxien når man kommer til byen og alltid glemmer å betale..

Anonymkode: fbfe2...14e

• Liker 26
Skrevet

Folk som burde dratt til nærmeste hotell.... (Altså kliner)

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Nå fester ikke jeg så mye, men har da også rukket å finne noen ting jeg missliker.

- Gitarspilling

- Å sitte i sofaen. Liker best å sitte på klappstol, det blir ikke like trangt.

- For mange jenter. Da begynner de å snakke om mensen og greier. Og enda værre, så er alle de andre gutta for opptatt med å prate med damene til å snakke med meg.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

Misliker de som ikke treffer toalettet når de skal urinere. Jeg har ikke lyst å vaske piss på badet mitt hele kvelden.

For høy musikk, jeg liker å prate klarer ikke det når jeg ikke hører hva folk sier. 

De som skal brife med gitar ferdigheter. Kleint....

• Liker 3
Gjest Gjest_frisk
Skrevet

Folk som reagerer dårlig på alkohol (grining, aggresjon, etc)

Folk som absolutt skal styre musikken etter egen smak og driter i køen som ligger inne eller hva andre ønsker å høre på

Folk som ødelegger/søler/roter, spesielt hvis de ikke har vett til å be om unnskyldning eller ordne opp etter seg

• Liker 1
Gjest Gjest_Woodstock
Skrevet

- Youtube. Skjønner ikke greia med å skulle se på videoer på youtube på vors/fest. Og om noen kun skal vise én liten snutt, så kan du banne på at en annen har en like hysterisk video som vi bare "må se". 
- Ensformig musikk. Greit at verten liker metal, men greit å ta litt hensyn og variere litt. 
-Drikkeleker. Nei, jeg vil ikke hyle innpå hele vinglasset for å så bli full 20 min etterpå. Jeg vil drikke i eget tempo mens jeg prater med folk. 
-Skifte sang før låta er ferdig. Å høre på syv forskjellige sanger på 4 minutter blir slitsom i lengden. 

• Liker 15
Skrevet

- Drikkeleker
- Allsang, eller hvis det er en person som bare synge til en eller annen klassiker (Queen ect)
- Folk som ikke bryr seg om køen på spotify og bare setter på sin egen sang
- Innpåslitne kåte gutter
- Jenter som er på doen i 2 timer

Men det værste jeg vet er hvis man kommer på en fest man ikke kjenner så mange og INGEN HILSER PÅ DEG. WTF.

Skrevet

De som legger ut snaps fra hele kvelden og ikke gjør annet enn å filme meningsløse ting. Vi snakker over 300 sekunder med snaps av fulle folk på mystory. 

Jenter som tisker og hvisker åpenlyst

De på over 20 som fremdeles oppfører seg som tidenes fjortiser etter å ha drukket et par glass vin

Anonymkode: 3269c...806

• Liker 3
Skrevet

Støtter det folk skriver om køen her. Spotify queue er hellig, ikke rør den!

Anonymkode: 73fae...298

• Liker 6
Skrevet

Drikkeleker og fulle folk. Det er en grunn til at jeg sjelden er på fest. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 6
Skrevet

-Gitarspilling på meg også. blir sprø! spesielt når en dust begynner å spille gitar, også skal brått ALLE andre også! også blir det til at folk sitter i kø hvor de venter på å få spille istedenfor å du vet, feste??

-Videospill. Hater når jeg er på fest også viser det seg at det er en sånn teit fest hvor alle bare sitter og drikker, imens de spiller Mario Kart eller noe. Det er så syykt kjedelig! når jeg er på fest vil jeg danse og snakke med folk, ikke stirre på en skjerm.  Da drar jeg heller hjem.

-Folk som står å henger på kjøkkenet for å prate, imens det er full fest i stua. Om dere bare skal stå å henge, og snakke med de samme folkene hele kvelden, så kan dere vel like godt henge hjemme?

-Folk som ikke vil ha det gøy og danse, men heller vil stå å stirre stygt på de som faktisk tør. Dere snakker ikke sammen en gang! Dere sitter bare å glor på oss, som om vi kjørte på katten deres! Dra nå bare hjem heller. Ikke vår feil at dere ikke vet hvordan man har det gøy.

-Når vi har det skikkelig gøy på fest, også skal brått alle dra på byen. Selv om vi bor i en by hvor byen suger, og det alltid blir like kjedelig hver gang.

-Når du danser med en gutt, men så vet han ikke hvordan man danser, så han bare jukker på deg.

Anonymkode: b0953...2f8

• Liker 11
Skrevet

Tja, må faktisk innrømme at jeg er glad i både allsang og utkledningsparty. Elsker å slå meg litt løs sammen med andre mennesker. 

Men det værste, det er når man kommer på fest en fremmed plass, og det sitter 3-4-5 jenter der som tydelig er sint fordi det kom andre jenter til festen, og de er redde for at kjærestene deres skal bli "stjelt" eller at noen andre enn de skal få oppmerksomhet. De hilser ikke, stirrer stygt som faen på deg, og er du på feil plass til feil tid kan du risikere at de rotter seg opp mot deg og jobber sammen for å gjøre deg så uønsket som overhodet mulig på festen sin. Tragisk! 

Utenom det har jeg lite til overs for folk som gråter, forteller livshistorien sin, snakker om eksen, folk som aldri har snakket til meg før, men som skal overdrive hvor utrolig hyggelig de liksom synes jeg er når de er fulle, aggressive folk og mennesker som generelt ikke er åpne for å bidra til at stemningen er god og fin. 

• Liker 18
Gjest Raindrops
Skrevet

Folk som kommer på temafest uten å kle seg ut. Hold deg hjemme, lag din egen fest eller dra et annet sted, du ødelegger morroa for oss andre.

Skrevet

Folk som kommer på temafest uten å kle seg ut. Hold deg hjemme, lag din egen fest eller dra et annet sted, du ødelegger morroa for oss andre.

Enig. Har arrangert halloweenfest i morgen og har sagt ikke noe kostyme, ingen inngang :) 

• Liker 2
Skrevet

- Folk som skal filme alt og legge det ut på mystorry/ facebook. ikke spesielt hyggelig å logge inn på facebook se et bilde av seg selv der man ser ut som en halvdød fisk. Er heller ikke veldig gøy å dra ut med mennesker som er mer opptatt av at vennene på snapchat skal tro at de har det kult fremfor å faktisk ha det kult. 

- Folk som ikke klarer  å holde på alkoholen og heller ikke klarer å treffe toalettet. 

- Folk som gråter for ingenting bare fordi de er fulle. 

- folk som bli aggressive i fylla 

Anonymkode: 56caa...d66

• Liker 4
Skrevet

Folk som skal kverulere,krangle og leke hobbypsykolog.

Folk som ikke klarer å drikke alkohol uten å drikke seg sanseløs.

Alt for høy musikk

Og ellers: Den typen jenter som Svampebob1 beskriver lenger oppe her..

• Liker 4
Skrevet

Hvis det ikke er nøkkel på do

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...