AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Er 21 år gammel. Klarer ikke å la være å tenke på en kvinne jeg kjenner som er rundt 40 åra. Har trua på min fysikk, men aner ikke hva hun synes om meg. Hun har ingen hun har hatt sex med i dem siste åran.. Kan hun være kåt sånn som meg og? Er en kvinne den alderen interessert i en ung mann som meg?VENTER PÅ SVAR, PLEAS :-) Anonymkode: 7922d...c1d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Er 21 år gammel. Klarer ikke å la være å tenke på en kvinne jeg kjenner som er rundt 40 åra. Har trua på min fysikk, men aner ikke hva hun synes om meg. Hun har ingen hun har hatt sex med i dem siste åran.. Kan hun være kåt sånn som meg og? Er en kvinne den alderen interessert i en ung mann som meg?VENTER PÅ SVAR, PLEAS :-)Anonymkode: 7922d...c1dHar hun fortalt deg dette? Anonymkode: 62fed...74b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Er 21 år gammel. Klarer ikke å la være å tenke på en kvinne jeg kjenner som er rundt 40 åra. Har trua på min fysikk, men aner ikke hva hun synes om meg. Hun har ingen hun har hatt sex med i dem siste åran.. Kan hun være kåt sånn som meg og? Er en kvinne den alderen interessert i en ung mann som meg?VENTER PÅ SVAR, PLEAS :-)Anonymkode: 7922d...c1dNoen kvinner i den alderen er interessert i det, ja I hvilken setting fortalte hun deg om at hun har gått i lang tid uten sex? Anonymkode: 62fed...74b
Ms. Steele Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg hadde ikke hatt noen interesse av en i den alderen. Han er jo tilnærmet kompisen til sønnen min!!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Har hun fortalt deg dette? Anonymkode: 62fed...74bNei, men jeg er veldig sikkert og vet noe Anonymkode: 7922d...c1d
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg har dessverre mine tvil, siden kvinner er mer skeptisk til alder enn menn. Det kan hende hun har lyst på deg, men å bryte den grensa er det ikke sikkert hun vil. Jeg er 30, men finner ikke 20-21 åringer tiltrekkende. 1
Polly Ester Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg har en sønn som er eldre enn deg og jeg kunne ikke tenkt meg å ha sex med en på 21 år. Ikke engang om det hadde vært flere år siden jeg hadde sex sist.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Nei, men jeg er veldig sikkert og vet noe Anonymkode: 7922d...c1dHvordan kan du være sikker på det?Og hva er det "noe" som du vet? Anonymkode: 62fed...74b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 Takker alle for svarene deres. Anonymkode: 7922d...c1d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #10 Skrevet 29. oktober 2015 Hvordan kan du være sikker på det?Og hva er det "noe" som du vet?Anonymkode: 62fed...74bVi jobber sammen. Hun er sjefen min, vi har god kjemi. Veninnene hennes vet mye om henne. Jeg får litt informasjon når vi prater. En annen ting er at hun har ikke tid til å finne seg en partner. Jobber mange timer om dagen. Hun trenger litt kos ved siden av jobben synes jeg... Anonymkode: 7922d...c1d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #11 Skrevet 29. oktober 2015 Vi jobber sammen. Hun er sjefen min, vi har god kjemi. Veninnene hennes vet mye om henne. Jeg får litt informasjon når vi prater. En annen ting er at hun har ikke tid til å finne seg en partner. Jobber mange timer om dagen. Hun trenger litt kos ved siden av jobben synes jeg...Anonymkode: 7922d...c1dÅ prøve seg på sjefen sin er et særdeles uheldig trekk. Og uansett hva du tror du vet om henne så kan det hende hun har sex uten at du vet det, du er vel ingen stalker så du har vel ikke tilgang til å vite hva hun gjør 24/7? Anonymkode: 73c16...627 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #12 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg er 29, og syns gutter på 21 ser ut som barn. De har barnlige trekk. Jeg går første år på universitetet nå, og er omringet av gutter på den alderen hver dag. Man kan fortsatt se hvordan de så ut som barn liksom Men for all del, gjør som du selv vil, men det er litt risikabelt siden det er sjefen, og spesielt siden hun er 20 år eldre enn deg! Anonymkode: 4b1a4...490
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #13 Skrevet 30. oktober 2015 Du er ganske innbilsk og desperat om du tror at hun skulle vært interessert i deg.Og du kan da virkelig ikke vite noe om hennes private sexliv med mindre hun har sagt det til deg, så å anta at hun ikke har hatt sex på fem år bare fordi du tror eller har hørt noe blir bare latterlig. Anonymkode: 4b445...923 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #14 Skrevet 30. oktober 2015 Nå har jeg lest alle svarene og vurderer eller prøver å holde meg unna. Takk for at dere bruker tida deres. Nå skal jeg heller prøve å finne en i min alder 😭Dere er så dårlige på å gi hopp.. Anonymkode: 7922d...c1d
tdm900 Skrevet 31. oktober 2015 #15 Skrevet 31. oktober 2015 Det finnes damer som liker unge gutter, jeg har ikke vært "utsatt" for de, men har møtt de som har sex med gutter som er like gamle som deres egne barn. Om det rart? Jo, det er nok det. Men hver sin lyst mener jeg om det 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 31. oktober 2015 #16 Skrevet 31. oktober 2015 Er 21 år gammel. Klarer ikke å la være å tenke på en kvinne jeg kjenner som er rundt 40 åra. Har trua på min fysikk, men aner ikke hva hun synes om meg. Hun har ingen hun har hatt sex med i dem siste åran.. Kan hun være kåt sånn som meg og? Er en kvinne den alderen interessert i en ung mann som meg?VENTER PÅ SVAR, PLEAS :-)Anonymkode: 7922d...c1dKan godt hende at hun har lyst på deg. Har du snakket med henne om sex og sånt, siden du vet at hun ikke har hatt sex på flere år. Hvis dere har snakket om så nære ting, kan det godt være et hint og at hun virker interessert i noe med deg! Kan jo forsøke, men ville nok sett an og gått litt forsiktig frem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå