Gå til innhold

Menn over 40

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har alltid trodd at menn har en tilnærmet ustoppelig sexlyst. Når opphører det? Jeg er veltrent, slank, velkledd og steller meg fint. Han forfaller med kulemage og sovner på sofaen hver kveld. Hvor ble det av tiden som han ikke fikk nok av meg? 

Anonymkode: 0086f...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler vel ikke om at han har fylt 40...jeg er 25 og har datet menn i begynnelsen av 40-årene som var langt kåtere enn de på min egen alder.

Det handler vel bare om at dere har vært sammen lenge og gnisten har forsvunnet, samt at han har begynt å ta deg for gitt. Samt at han kanskje generelt har blitt lat og latt seg forfalle.

Hvis dere er gift burde dere kunne prate sammen?

Anonymkode: 7ef5d...697

• Liker 1
Skrevet

Nei, det handler ikke om alder.

Jeg var gift med en i midten av 40-årene og han var klar 24/7, han jeg dater nå er over 50 og når vi møtes et par ganger i uken så har vi sex flere ganger for dagen. 

Anonymkode: 9a419...dfc

• Liker 1
Skrevet

Ok. Så hvis det ikke handler om alder så må det være noe. Klart, han er jo vant til at jeg lokker og frister, men en som bare blir mer og mer fleskete tenner meg lite. Men han må da vel også ta litt ansvar for kropp og sex? 

Skrevet

Ok. Så hvis det ikke handler om alder så må det være noe. Klart, han er jo vant til at jeg lokker og frister, men en som bare blir mer og mer fleskete tenner meg lite. Men han må da vel også ta litt ansvar for kropp og sex? 

Ja, hvis han vil ha sex så må han jo også være med på det. Dere er to stykker i dette forholdet. Så - hvis han ikke gidder å være med på å holde tenningen ved like så er han kanskje egentlig ikke interessert i sex sånn han var før?

Jeg går ut i fra at du har snakket med han om det? Spurt om det er noe galt? Og si at dersom han vil at dere fortsatt skal ha et sexliv sammen så må dere begge være på banen og være tiltrekkende for hverandre. 

Anonymkode: 9a419...dfc

Skrevet

Problemet er ikke at han er over 40.

Problemet er at han er en latsabb.

• Liker 4
Skrevet

En mann som ikke tar vare på seg selv? Oppgrader han med en realitetsorientering. Økende omfang medfører økt østrogennivå,  mindre testosteronnivå, depresjon, sukkersyke, hukommelsessvikt, angst, hjerteproblemer, økt aggresjon, prostataproblemer og andre følgeproblemer som impotens og tidlig død. At penis krymper under det økte fettlaget med 1,5cm pr 10kg overvekt gjør at manndommen hans minsker proposjonalt med at han lar latskapen ta overhånd. Kreftfaren øker og. Hardt, men sant. 

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Har alltid trodd at menn har en tilnærmet ustoppelig sexlyst. Når opphører det? Jeg er veltrent, slank, velkledd og steller meg fint. Han forfaller med kulemage og sovner på sofaen hver kveld. Hvor ble det av tiden som han ikke fikk nok av meg? 

Hei,jeg er i 40 åra og jeg tror ikke det bare opphører sånn uten videre.Går nok litt på hva som skjer i forholdet,og hva dere kan gjøre for evt å piffe opp litt:)

Skrevet

Problemet er ikke at han er over 40.

Problemet er at han er en latsabb.

nemlig.

Anonymkode: 60021...a1c

Skrevet

Jo det opphører når man passerer 40 år. Etter at jeg passerte 40 har laksen kun vært slapp (henger der som en uoppblåst ballong), magan har blitt stor, håret tynt, tenna er blitt gule og jeg er latere enn noen gang. Jeg har faktisk ikke sett pikken min på over 4 år. 

Skrevet

Sexdriften forandrer seg individuelt. Trenger ikke ha noe som helst med å gjøre at han ikke har lyst på deg lenger, men når kroppen ikke produserer like mye av opphisselseskjemikaliene er det leit å presse seg til å ha sex fordet.

Anonymkode: 9aaec...cb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...