Gå til innhold

Droppa etter sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en mann på byen i august, vi begge studerer på samme universitet og kom lett i snakk. Vi gjorde ingenting, bare snakket og fikk veldig god kjemi. Etter det har vi snakket utrolig mye med hverandre over meldinger, møttes mye ute på byen og på universitetet. Vi har kysset litt nå og da og for en liten tid tilbake dro jeg hjem på besøk til han. Vi satt lenge å snakket, noe som endte med at jeg overnattet og vi hadde sex for første gang. Han kjørte meg hjem dagen etterpå, og etter det har han ikke gitt lyd fra seg.

Jeg skjønner ingenting, og er så såret for jeg likte han virkelig godt. Spurte han også på melding om han hadde droppet kontakten med deg, å da svarte han "sorry, bare vært veldig opptatt i det siste". Han har ikke sagt noe mer etter det, og jeg har sluttet å ta kontakt. Hvorfor legge så mye energi i det å snakke titt og ofte med meg i flere måneder, for så å ikke gi livstegn fra seg etter vi hadde sex. Kan ikke tenke meg at jeg var såååå dårlig i senga, haha. :dry: 

Noen med samme erfaring?

Anonymkode: 71b45...fb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du ble såret av det. Det høres ut som du har møtt en mann som bare ville ha sex en gang, og ferdig med det. En player antagelig, eller hva det heter. Jeg har møtt noen av den typen, de holdt ikke på så lenge som han da, men det er jo det samme prinsippet. Det er dårlig gjort å late som man er interessert i et forhold når man bare vil ha sex. Menn burde være mye mer ærlige på hva de er ute etter, men det er klart at mange menn gjør praktisk talt hva som helst for å få seg noe. Det er dessverre en ganske vanlig opplevelse for oss jenter som du har hatt med denne mannen. Prøv å tenk at han ikke er verdt mer fra din side, og det var helt sikkert ikke noe med deg. De vil bare fly fra dame til dame, nærmest som en sport. Ikke ta det personlig, han er nok sånn med alle jenter som han fatter interesse for.

Anonymkode: c26fa...590

• Liker 2
Skrevet

Ja, mange rass som han der. Typisk altså. Jeg hadde ikke gitt han mer oppmerksomhet så han får pleid egoet sitt enda mer. Bare overse han og gi han en kald skulder, det er ikke noe å spare på sånne som han. Har dessverre erfart det noen ganger for mye.

Skrevet

Det kan jo bare hende at dere ikke hadde helt kjemi i senga. Men da finnes det noen andre du kan ha kjemi med. :)

Anonymkode: f9f9d...89e

Skrevet

Har dere egentlig hatt en date da? Har han bedt deg ut? Alt du nevner her virker litt som lavinvesteringskontakt - tidsfordriv.  Og selv om du er interessert, har du jo egentlig ikke fått noen signaler om at han er oppriktig interessert i deg, eller vil ha et forhold med deg.

Forstår at du er skuffet, men dersom du er disponert for å føle deg litt brukt etter sex må du rett og slett ha flere standarder til hvem du ligger med. Prat over meldinger og treffes på byen er rett og slett ingen indikator på noe som helst. At det "krever mye energi" vet du vel egentlig selv at ikke stemmer. Det å snakke med noen over sms er virkelig den laveste formen for anstrengelse. Du kan gjøre det mens du ser på TV.

Utover det har man ingen garanti, dessverre. Ikke alle har god sex sammen, eller god kjemi. Man risikerer alltid en avvisning, sex eller ikke, mann som kvinne.

Anonymkode: a9a4b...c4f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...