AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 - Bieber tok oss på rumpa, sier jentene.De ble altså seksuelt trakassert. Men det er kanskje greit når det er en kjekkas? Seksuell trakassering er det bare når det er mindre kjekke menn som gir deg seksuell oppmerksomhet? Anonymkode: eafc7...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 http://direkte.vg.no/studio/bieber-2015/#!videoId=120219 Anonymkode: eafc7...2b1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Nei, jeg tror ikke det. Alle vil jo bli tatt på rumpa av Bieber. Men er det ikke litt feil at Bieber skal ha lov til å gjøre dette, mens mindre kjekke menn må spørre om lov først? Er det likhet for loven? Anonymkode: eafc7...2b1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Det er ikke trakassering når noen ønsker å bli berørt... Hallo... Anonymkode: 2433a...4aa 2
minister-mio Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 jøss.. Det var da merkelig oppførsel enten om de ville eller ikke 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 jøss.. Det var da merkelig oppførsel enten om de ville eller ikkeEnigDet er ikke trakassering når noen ønsker å bli berørt... Hallo...Anonymkode: 2433a...4aaKan du vite at de ønsket å bli berørt?Kunne han vite om de ønsket det? Anonymkode: 7d6d0...593
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #9 Skrevet 30. oktober 2015 Gutten er kjekk = flørting.Gutten er ikke kjekk = trakassering. Anonymkode: d71b6...aca 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #10 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg blir så sint og provosert av fansen sin oppførsel og ikke minst selve Bieber sin oppførsel, gud for en utaknemlig drittunge. Han er et forferdelig forbilde for fansen! Anonymkode: 15c2d...a7d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #11 Skrevet 30. oktober 2015 Gutten er kjekk = flørting.Gutten er ikke kjekk = trakassering. Anonymkode: d71b6...acaUenig, bieber er ikke spesielt kjekk, men siden de er fans så syns de det var greit.Jeg har blitt tatt på av kjekke menn jeg ikke er fan av, og det syns jeg ikke er greit selvom han har vært "kjekk" Anonymkode: ca69a...019 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #12 Skrevet 30. oktober 2015 Uenig, bieber er ikke spesielt kjekk, men siden de er fans så syns de det var greit.Jeg har blitt tatt på av kjekke menn jeg ikke er fan av, og det syns jeg ikke er greit selvom han har vært "kjekk"Anonymkode: ca69a...019Problemet er at, "de vil det", uten å signalisere denne "vil det" på noen måte. Det er frivillig, selv om situasjonen er kliss lik med en fremmed, mindre kjekk mann, bare at med en mindre kjekk mann er det ikke frivillig.Når en mann ser en annen fyr gå frem til tilfeldige damer, klype dem i rompen, få smil tilbake, bli kysset, av vilt fremmede damer, så forventer han jo at det samme vil skje om han opptrer på samme måte.Nei, det er ikke "kvinners feil". Det er heller ikke observetarørens feil. Det er en kombinasjon som gjør at slike situasjoner oppstår. Kvinnen ser på det som "mannens feil", fordi han tafser på henne selv om hun ikke vil det. Han oppfatter henne som sur, fordi hun syntes jo det var greit når en kjekkere - men ukjent, fyr gjorde det samme.En kombinasjon må til for å unngå slike situasjoner, kvinner må lære seg at det er IKKE greit!! selv om han er aldri så kjekk. For hvis det er greit når en fremmed kjekk fyr oppfører seg sånn så vil også mindre kjekke menn oppfatte det som greit. I tillegg må en fortsette å lære menn at det ikke er greit. Men de som trenger å lære seg det i dag lytter gjerne ikke. Anonymkode: 292c5...a93
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #13 Skrevet 1. november 2015 Du er på ville veier mann, ikke legg det på kvinnene og ditt eget utseende at du ikke får positiv tilbakemelding når du klyper noen i rumpa eller prøver å sjekke noen opp. Anonymkode: ca69a...019 4
herzeleid Skrevet 1. november 2015 #14 Skrevet 1. november 2015 Det ligger et poeng i at trakassering for tiden blir ansett som noe subjektivt som "offeret" selv kan definere etter eget forgodtbefinnende. Det medfører at blikk, flørting eller en invitasjon til middag både kan være noe kjempepositivt, eller et overgrep, helt avhengig av hva mottager mener akkurat der og da. Så kan man gjerne si at noen grenser er absolutte uansett, men nå opplever jeg ikke at det heller er noe alle kvinner ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå