AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Hei! Jeg og samboeren skal på Halloweenfest i helga. Ingen av oss har skaffet oss kostymer, og har ikke råd til å kjøpe inn noe fancy. Noen som har tips?:D Gjerne noe billig men sexy/skummelt/enkelt/kult! Anonymkode: d9b12...920
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Ingen som har noen tips?:) F.eks hva skal dere bruke, eller hva har dere brukt før?Jeg er helt tom for ideer, så alt hjelper!! Anonymkode: d9b12...920
Surriball Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg skal på fest i morgen og har ikke kostyme. Jeg har derimot et laken som ikke passer noen av sengene våre. Ser ut som jeg blir spøkelse, gitt!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg skal på fest i morgen og har ikke kostyme. Jeg har derimot et laken som ikke passer noen av sengene våre. Ser ut som jeg blir spøkelse, gitt!Så kult!:D Trer du bare et laken over hodet da? Hvordan er det å evt drikke/spise med et slikt kostyme? Takk for svar! Anonymkode: d9b12...920
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #5 Skrevet 30. oktober 2015 Hybelkanin. Sy hvite bomullsdotter (fra butikken) på en topp, kjøp et par billige ører og tegn på nese og værhår! Anonymkode: 8ad5e...a87
Surriball Skrevet 30. oktober 2015 #6 Skrevet 30. oktober 2015 Så kult!:D Trer du bare et laken over hodet da? Hvordan er det å evt drikke/spise med et slikt kostyme? Takk for svar!Anonymkode: d9b12...920Ja, og klipper hull, tenker jeg. Aner ikke hvordan det blir å spise/drikke, upraktisk sikkert
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #7 Skrevet 30. oktober 2015 Kostymer som enkelt kan lages hjemme:Marsmellows, dorull, (bruk hvit plast eller et hvitt laken, fyll inni med noe lett som har stor masse) Anonymkode: 91264...111
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #8 Skrevet 30. oktober 2015 Ja, og klipper hull, tenker jeg. Aner ikke hvordan det blir å spise/drikke, upraktisk sikkert Man kan jo lage kostymet slik at en del av lakenet blir som en hette (med åpning foran ved halsen) slik at man kan dra opp hetta når man skal spise slik at man slipper å ta av hele kostymet for å spise.Evt bruk hvit m.m. sminke i ansiktet + en hvit hette, så slipper man jo å la lakenet være over ansikt/ hode i det hele tatt, for å være "spøkelse" Anonymkode: 91264...111 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå