AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Hei. Er på utkikk etter ny vinterjakke. Tips til modeller/butikker? Pris er ingen hindring, men den trenger absolutt ikke å være så dyr. Er åpen for alt. Forresten, har KG fjernet funksjonen for forhåndsvisning av innlegg? Anonymkode: 8785e...e63
Gjest Tigress Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Eg har tinga meg ei Über-jakke, så må jo tilrå dei. Dei kostar ein del gryn, men er norsk design og er vanntette.
Gjest Sunhands Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Eg har tinga meg ei Über-jakke, så må jo tilrå dei. Dei kostar ein del gryn, men er norsk design og er vanntette.Hehe, det var nettopp det jeg skulle skrive i tråden også..
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Fjällreven utan tvil Anonymkode: a5246...c90
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Hei. Er på utkikk etter ny vinterjakke. Tips til modeller/butikker? Pris er ingen hindring, men den trenger absolutt ikke å være så dyr. Er åpen for alt. Forresten, har KG fjernet funksjonen for forhåndsvisning av innlegg?Anonymkode: 8785e...e63Kjempefornøyd med min Parajumpers Long Bear som jeg kjøpte for et år siden! (nå kommer det sikkert mange negative svar til meg...) Anonymkode: 381a5...665
Fredsmegleren Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Veldig fornøyd med Didrikson som både er varm, slitesterk og vanntett. Ganske grei pris for en jakke som vil vare i flere år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå