AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg har vært på date med en mann to ganger, men allerede nå begynner jeg å få en dårlig magefølelse av mannen. Jeg vet ikke, men jeg føler meg rett og slett lite spesiell når han er med meg. Kanskje ikke så rart siden han har skrevet komplimenter på bilder av ei annen jente på Facebook etter han har møtt meg, men aldri skrevet noe til meg.På første daten vår fortalte han om sin to siste ekser og at ei av dem falt han så pladask for første gang han så henne at han mistet munn og mæle. Han følte veldig for å legge trykk på hvor mye han falt for henne og at han aldri hadde blitt så betatt før. Hvorfor mente han dette var nødvendig å fortelle meg? Vi snakket også om sjalusi og han sa han overhodet ikke er sjalu. Jeg sa at jeg kan føle sjalusi hvis jeg er sammen med en mann som kommenterer andre jenter enn meg, jeg har ikke så høy selvtillit.. Da forteller han om en episode han hadde med eksen hvor hun ble sur fordi han kommenterte at ei annen jente var sinnssykt pen, han sa selv at han hadde utbrutt:" fy søren, hu var sinnssykt pen!". Han kunne ikke skjønne hvorfor, fordi sånt var lett å si når man ser ekstremt pene mennesker.. Han fortalte også at ei av hans beste venninner er ei han har styrt med før, så de har så tette bånd.. Dette er nå kjæresten til kompisen hans.På vår andre og siste date gikk han i joggebukse og jeg følte at han ikke gadd å ta seg bryet med å pynte seg for meg en gang. Og denne fyren mangler ikke penklær.. Og jeg la merke til at han hele tiden legger mobilen med skjermen ned. Er jeg sær eller hadde du også reagert? Anonymkode: 3d9ee...356
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 En fyr som legger ut om andre damer på dater med deg? Dette hadde ikke jeg giddet... Anonymkode: a3104...610 4
Cambria Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Nei det er du ikke. Man legger da ikke ut om andre jenter og ekser på en date!? -.-' 2
Gjest Mats Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Han dater nok flere enn deg. Hold deg unna.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Hvordan burde jeg avvise denne fyren neste gang han kontakter meg? TS. Anonymkode: 3d9ee...356
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Hvordan burde jeg avvise denne fyren neste gang han kontakter meg? TS.Anonymkode: 3d9ee...356Si du ikke føler kjemien passer og at han burde komme seg over xen før han dater nye. 1
Rammfrø Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Kan være en mulighet for at han prøver å gjøre deg sjalu med å nevne disse 'flotte' damene. Han hadde ikke giddet å date deg om han ikke var tiltrukket, tror jeg. Kanskje han har problemer med å gi komplimenter direkte til ansiktet ditt.Jeg ville heller tatt det opp med han direkte ansikt-til-ansikt, "Synes du jeg er pen?", prøv å led samtalen opp til det eller noe slikt. Det høres i alle fall veldig vagt ut eller litt slaskette. Jeg hadde reagert også og blitt litt satt ut.
heidifrøkna Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Føler ikke dere passer sammen, når du har lav selvtillit og han kommenterer på andre jenter er det ofte er krasj.Ellers pleier også jeg å legge mobilen med skjermen ned når jeg er med andre, for at den ikke skal forstyrre, føler det er frekt med de som hele tiden skal se på mobilen og føler meg ikke som det viktigste i rommet når mobilen lyser hele tiden.Hva gjorde dere på daten han dukket opp i joggebukse? Inne-kos eller ut å spise? Føler det har en del å si..Tror han også sliter med selvtilliten og derfor må snakke om andre damer hele tiden, for han tror at det får deg til å tenke;"åh, mange fine damer vil være med han, da vil hvertfal jeg!" selv om det er helt feil… 1
Gjest Skrevet 30. oktober 2015 #9 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har vært på date med en mann to ganger, men allerede nå begynner jeg å få en dårlig magefølelse av mannen. Jeg vet ikke, men jeg føler meg rett og slett lite spesiell når han er med meg. Kanskje ikke så rart siden han har skrevet komplimenter på bilder av ei annen jente på Facebook etter han har møtt meg, men aldri skrevet noe til meg.På første daten vår fortalte han om sin to siste ekser og at ei av dem falt han så pladask for første gang han så henne at han mistet munn og mæle. Han følte veldig for å legge trykk på hvor mye han falt for henne og at han aldri hadde blitt så betatt før. Hvorfor mente han dette var nødvendig å fortelle meg? Vi snakket også om sjalusi og han sa han overhodet ikke er sjalu. Jeg sa at jeg kan føle sjalusi hvis jeg er sammen med en mann som kommenterer andre jenter enn meg, jeg har ikke så høy selvtillit.. Da forteller han om en episode han hadde med eksen hvor hun ble sur fordi han kommenterte at ei annen jente var sinnssykt pen, han sa selv at han hadde utbrutt:" fy søren, hu var sinnssykt pen!". Han kunne ikke skjønne hvorfor, fordi sånt var lett å si når man ser ekstremt pene mennesker.. Han fortalte også at ei av hans beste venninner er ei han har styrt med før, så de har så tette bånd.. Dette er nå kjæresten til kompisen hans.På vår andre og siste date gikk han i joggebukse og jeg følte at han ikke gadd å ta seg bryet med å pynte seg for meg en gang. Og denne fyren mangler ikke penklær.. Og jeg la merke til at han hele tiden legger mobilen med skjermen ned. Er jeg sær eller hadde du også reagert? Anonymkode: 3d9ee...356Jeg synes du har vært raus med han.. Og joggebukse på date da??Det er ingen tvil om at han mangler takt og tone, ihvertfall. Er man på date, så bør man være i damemodus og sørge for at det blir en positiv opplevelse for begge.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #10 Skrevet 30. oktober 2015 Kjære kvinne. Hvorfor bruker du tid og energi på en idiot som dette? Er du en av de damene som blir tiltrukket av å bli avvist? Som avskyr menn som virker litt interessert? seriøst... du må jo se at dette ikke er en mann som gir deg godt humør og noe bra i livet. Anonymkode: 947f0...6c5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #11 Skrevet 2. november 2015 TS igjen her.Jeg skrev på melding hva jeg følte og han ble da fra seg og sa han hadde mye å fortelle meg ( om hvorfor han er som han er ) og jeg sa greit og inviterte han til meg dagen etter. Jeg gikk jo utifra at han kom til å fortelle meg noe med en gang, men han nevnte ingenting om alt dette han skulle fortelle. Da gadd jeg ærlig talt ikke å spørre heller, for dette burde han kunne ta opp uten at jeg sa noe. Med andre ord kom han aldri med forklaringen. Kom i tillegg i joggeklær. Jeg spurte om han hadde vært på trening, men det hadde han ikke. Blir det slemt å blokkere han på mobilen? Anonymkode: 3d9ee...356
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #12 Skrevet 2. november 2015 Hahaha. For en gullklump av en mann. Like greit å slette han. Anonymkode: 14d76...e2b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå