AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg har tenkt å be faren min og noen flere i nærmeste familie på snitter. Pappa elsker snitter og har hjulpet meg så mye i det siste, at jeg fikk lyst til å lage dette selv. Har ikke gjort det før, men det er jo ikke så vanskelig. Jeg har søkt og funnet noen oppskrifter. Hva tenker dere om at jeg velger bare 3 forskjellige snitter (jeg vet hva de liker) ? Blir det stusselig? Og hvilken type loff er best? Jeg fant ikke noe konkret tips om type loff. Og er det OK å bruke ferdigkjøpt surkål til å ha på snittene med skinkestek? Takk for tips og svar : ) Anonymkode: 36539...47f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Oi, ser at de første setningene ble litt rare og kan misforstås. Mente at pappa har hjulpet meg så mye i det siste med forskjellige ting, og derfor har jeg lyst til å inviterere han (og flere i familien) på snitter som han elsker : ) ts Anonymkode: 36539...47f
minister-mio Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Du kan kjøpe surkål, men kanskje du kan bake brødet selv? Det blir ofte veldig godt
Thorn Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Hvis du har Baker Brun i nærheten ville jeg ha hørt om de hadde eller kunne skaffe Muren. Det er en firkantet, deilig loff som egner seg supert til smørbrød og snitter. Tre forskjellige typer er helt fint, og du kan selvfølgelig bruke ferdig surkål! Jeg har jobbet på et kjøkken som bl.a. lagde snitter, og der brukte vi Nora sin surkål 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Tusen takk for gode tips! Anonymkode: 36539...47f
peppermyntete Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg hadde droppet loffen (med mindre du baker selv eller kjøper en litt dyr en) og gått for et litt fint brød. Synes det smaker myyye bedre da! Fransk landbrød for eksempel! 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Tre ulike typer pålegg er ofte nok Jeg liker best å bruke hotell-loff,som er slike lage firkantede brød. Anonymkode: 8d440...b1d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #8 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg synes 3 typer pålegg er altfor lite. Lager ofte snitter eller påsmurte rundstykker både til venninnetreff og selskaper, og jeg lager MINST 6 typer. Noe annet blir bare stusselig. Bruk fint brød. Anonymkode: 3eb44...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå