AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Kjøpte meg nettopp et par nye sko, høye hæler med åpen tå. De var veldig gode å gå i når jeg prøvde dem, men går jeg med dem over tid kjenner jeg at på høyre foten kommer kanten hvor tåen på skoen åpner seg, til å klemme akkurat på "roten" på neglen på storetåa. Hm, dette ble litt vanskelig å forklare.. Hvertfall får jeg nederst av storetåen litt i klem, og det blir ganske sårt å gå med. Er det noe som kan gjøres for å unngå et eventuelt gnagsår? Finnes det sånne bittesmå gnagsårplaster? Går det eventuelt ann å utvide skoene litt med en eller annen smart måte jeg ikke har tenkt på? Anonymkode: 3f418...505
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Kjøpte meg nettopp et par nye sko, høye hæler med åpen tå. De var veldig gode å gå i når jeg prøvde dem, men går jeg med dem over tid kjenner jeg at på høyre foten kommer kanten hvor tåen på skoen åpner seg, til å klemme akkurat på "roten" på neglen på storetåa. Hm, dette ble litt vanskelig å forklare.. Hvertfall får jeg nederst av storetåen litt i klem, og det blir ganske sårt å gå med. Er det noe som kan gjøres for å unngå et eventuelt gnagsår? Finnes det sånne bittesmå gnagsårplaster? Går det eventuelt ann å utvide skoene litt med en eller annen smart måte jeg ikke har tenkt på? Anonymkode: 3f418...505Jeg mente såklart nederst av neglen på storetåen! Anonymkode: 3f418...505
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Hvis du klarer å klippe til sportstape til riktig str. er det like bra som gnagsårplaster. Anonymkode: c9be1...3cc
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg mente såklart nederst av neglen på storetåen!Anonymkode: 3f418...505Du kan prøve å blokke ut skoene Anonymkode: b2f7d...899
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #5 Skrevet 30. oktober 2015 Du kan prøve å blokke ut skoeneAnonymkode: b2f7d...899Kanskje en idé å klippe tåneglene, pleier å funke på meg. Anonymkode: 925eb...b29
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #6 Skrevet 30. oktober 2015 Takk for tips dere! Det vil nok ikke hjelpe å klippe tåneglene, da det er helt nederst på neglebåndet det gjør vondt, ikke på tuppen av neglen. Sportstape kan vel være en idè!Hva menes foresten med å blokke ut skoene? Anonymkode: 3f418...505
Gjest lipgloss Skrevet 30. oktober 2015 #7 Skrevet 30. oktober 2015 jeg ville levert dem til skomaker de fikser det meste forklar problemet,de kan sikkert blokke dem ut litt,ellers ville jeg klippet til compeed plaster som er blanke eller tre en slik blank silikonhylse over storetå,du klipper lengden til slik at den stopper med kanten av skoen slik det ikke viser
Gjest Evans Skrevet 30. oktober 2015 #8 Skrevet 30. oktober 2015 Klipp tåneglene! Ta med skoa til skomaker og få de blokket ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå