AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hei, nå nærmer det seg Halloween og fest for mange, men jeg er som vanlig ikke bedt på noe fest. Kjærsten min er bedt med ut av hennes venninne og typen til venninna, men hun spør ikke om jeg vil være med. Personlig så har jeg nesten ingen venner, og blir aldri bedt med ut og jeg syntes dette er ganske surt, noe kjærsten min er fult klar over. Er det teit av meg og tenke at det er dårlig av kjærsten min og ikke spør om jeg også vil være med, når hun vet at jeg bare kommer til å sitte alene hjemme uten noe som helst å gjøre? Anonymkode: a97bb...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 29. oktober 2015 #2 Del Skrevet 29. oktober 2015 Synes ikke det er det minste rart at du blir sur for dette. Det hadde jeg blitt også. Har hun gitt deg noen grunn for at hun ikke inviterer deg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Del Skrevet 29. oktober 2015 Du høres veldig ut som en kvinne i måten du skriver. Uansett er det ikke "teit" av deg å tenke slik. Det er naturlig å bli bedt med når partneren skal på noe slikt, og det er naturlig at partneren ber deg eller forsikrer seg om at du har egne planer. Er du sikker på at han ikke har tenkt at du også skal være med? Anonymkode: ac949...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå