AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #21 Del Skrevet 30. oktober 2015 Ja, jeg kom til den konklusjonen med henne også. Men hun kuttet kontakten før jeg fikk kuttet han ut, så hun ga meg ikke tid til å gjøre det slutt med han. Anonymkode: 4825b...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 30. oktober 2015 #22 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hun overreagerer veldig syns jeg hvis hun ikke har opplevd utroskap på kroppen og reagerer deretter. Vennskap handler om å våge være ærlig, for all del - men ekte venner går gjennom ting sammen. Det betyr også å akseptere at man ikke alltid har samme syn på ting. Jeg har selv opplevd en venninne i et forhold til en gift mann, jeg var sterkt imot forholdet selv men det endret ikke vennskapet mitt med henne, hun tok etter min mening en rekke dårlige valg men vi var og er fortsatt venner - jeg kan ikke bestemme hva hun skal føle, eller gjøre. Men jeg kan la henne vite at jeg ikke liker det og så la det være med det. Så for meg er du kanskje bedre stilt uten denne venninnen som ikke kan være en ekte venn i en vanskelig tid.Helt enig. Ts har gjort noe galt og venninnen kan være uenig og mene ts bør skjerpe seg, men venninner holder jo sammen i tykt og tynt. Hvert fall gode venninner. Jeg hadde ikke dumpet en venninne pga dette, men hadde helt klart sagt hva jeg mente om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå