AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Del Skrevet 29. oktober 2015 hei. Jeg er vegetarianer. I det siste har jeg hele tiden hatt utrolig lyst på kaviar, men så er jeg usikker på om det regnes som vegetarisk eller ikke. Noen som vet eller har en mening om det? Anonymkode: bc134...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 29. oktober 2015 #2 Del Skrevet 29. oktober 2015 Jeg vil si at siden man dreper fisken for å få ut rogna så er kaviar ikke vegetarisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Del Skrevet 29. oktober 2015 Nei Anonymkode: 45e34...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 29. oktober 2015 #4 Del Skrevet 29. oktober 2015 Man må ta livet av fisken for å få tak i rognen. I tillegg er kaviar fiskeegg. Så nei, det er ikke vegetarisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 29. oktober 2015 #5 Del Skrevet 29. oktober 2015 Det er pescetarisk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #6 Del Skrevet 30. oktober 2015 Som folk nevner over her, så er ikke kaviar vegetarisk.Men du kan faktisk få tak i vegetarisk/vegansk kaviar og rogn, laget av tang. Kaviaren har jeg ikke prøvd, og har hørt litt ymse om den. Men rognen (som er på små glass) har jeg spist opptil flere ganger, og den er utmerket i både smak og konsistens. Kjempegodt! Anonymkode: 4f645...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå