Gå til innhold

Tips til gavekalender

Anbefalte innlegg

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg har lyst til å overraske mamma med å lage en pakkekalender til henne i år, men jeg sliter litt med å komme på ting å gi henne. Er det noen som har forslag? Vil helst at det skal være noe hun kan ha glede av og/eller bruke istedenfor at det bare blir liggende å støve. Helst innenfor 50,- dagen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har laget gavekalender til foreldrene mine. Det var alt fra sjokolade, vin, miniflasker med alkohol, kinobilletter, te og andre ting i gavene :) 

Skrevet

Så snill du er :)

Flaxlodd (dag 1: flaxkalender), kryssordblad, kryssordpenn, refleks, marsipangris, konfektbiter (sånn kjøpt i disk eller lignende), servietter, kubbelys, leppepomade, kaffe, noe krydder?

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg har laget gavekalender til foreldrene mine. Det var alt fra sjokolade, vin, miniflasker med alkohol, kinobilletter, te og andre ting i gavene :) 

Så snill du er :)

Flaxlodd (dag 1: flaxkalender), kryssordblad, kryssordpenn, refleks, marsipangris, konfektbiter (sånn kjøpt i disk eller lignende), servietter, kubbelys, leppepomade, kaffe, noe krydder?

Takk for tips! :D

Skrevet

Så snillt :)

Jeg lager en halv kalender til mamma (vi deler og får gave annenhver dag) og en til mormor og morfar. Dette er noen av tingene jeg har kjøpt/planlagt:

Duftlys, sokker, te, toalettmappe, undertøy, dusjsåpe, vanter, pysj, strømpebukser, morsom bagasjelapp, smykke, loofa, kalenderlys, julesåpe, godis, kaffe, grytevotter, kjøkkenhåndkle, servietter, sudoku eller kryssord, flaxlodd, kleenex, halslinser osv. 

Har tatt i bruk ebay, og benyttet meg av gode tilbud i butikkene på forbruksvarer jeg vet blir brukt. Ellers så finnes det en annen tråd her i juleforumet om du blar litt lengre ned med mange fantastiske tips til kalendergaver. Lykke til :hoppendeglad:

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Så snillt :)

Jeg lager en halv kalender til mamma (vi deler og får gave annenhver dag) og en til mormor og morfar. Dette er noen av tingene jeg har kjøpt/planlagt:

Duftlys, sokker, te, toalettmappe, undertøy, dusjsåpe, vanter, pysj, strømpebukser, morsom bagasjelapp, smykke, loofa, kalenderlys, julesåpe, godis, kaffe, grytevotter, kjøkkenhåndkle, servietter, sudoku eller kryssord, flaxlodd, kleenex, halslinser osv. 

Har tatt i bruk ebay, og benyttet meg av gode tilbud i butikkene på forbruksvarer jeg vet blir brukt. Ellers så finnes det en annen tråd her i juleforumet om du blar litt lengre ned med mange fantastiske tips til kalendergaver. Lykke til :hoppendeglad:

Takk! :)

Igår kjøpte jeg duftlys, servietter og noe søt julepynt så nå er jeg hvertfall igang :)

Skrevet

Jeg lager også gavekalender til mamma i år. Har en del tips i denne tråden :)

Bare scroll ned til venninner/mødre. 

Skrevet

Jeg lagde kalender til mamma og pappa et år, hvor de åpnet hver sin dag. Jeg husker ikke alt men hun fikk iallfall  dusjsåpe med juleduft, refleks med et fint motiv fra seeme.no, juletrepynt i en serie hun samler på, julekrydder til å lage hjemmelaget gløgg (kanelstang, hel anis, muskatnøtt, vaniljestang osv.), julete fra Harney&sons og julemagasin fra Maison.

Anonymkode: 22dec...8d5

Skrevet

Jeg pleier å gi advents-pakker til mamma, altså en gave for hver advents-søndag. Første søndag er alltid Flax-kalender. De neste søndagene varierer jo litt, men hun har fått sokker, drops, konfekt, lysestake, kubbelys, håndkrem...for å ha nevnt noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...