Gå til innhold

Smoothies

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man lage smoothies kvelden i forveien eller forsvinner næringsinnholdet? 
Jeg pleier å lage med blåbær som jeg kjøper i store kvanta og fryser det ned i små bokser. Er dette en dum måte å oppbevare de på?

Anonymkode: 6afda...7aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp! :)

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at næringen ikke forsvinner i betydelig grad hvis du lagrer den i kjøleskap over natta. Er helt sikker på at den ikke gjør det om du fryser den. 

Skrevet

Takk! :-)
Noen som har noen gode smoothie oppskrifter forresten? Den eneste jeg har prøvd nå er blåbær, banan og gresk yoghurt. Elsker blåbær, men vil prøve noe nytt. Helst uten sukker pga eksem som trigges av dette.

Skrevet

Næringen forsvinner vel ikke, men vil den ikke smelte og bli som sånn kjip ferdigkjøpt?

Skrevet

Jeg lager masse smoothies og lager ofte for mye med vilje slik at jeg har til senere. Holder seg kjempebra i kjøleskapet en halv dag eller over natta. Pleier å bruke div frosne bær, bananer, yoghurt, vann eller frosne bær, annen frukt jeg skulle ha i hus og litt juice om jeg skulle ha det. Noen ganger slenger jeg i litt grønt. Tar det jeg har rett og slett, sjelden umulig å lage smoothie selv om man ikke har så mange ingredienser i hus. Bruker aldri sukker i, men hender jeg tar litt honning.

Anonymkode: 1b44d...18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...