Vimseling Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Noen som har en oversikt over hvor man kan kjøpe ingredienser som Shea butter, kokosolje, bivoks, osv. i ren form? Kjøper man på helsekost blir det vanligvis veldig dyrt. Og hvis noen har tips til mitt lille prosjekt, vær så god
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Noen som har en oversikt over hvor man kan kjøpe ingredienser som Shea butter, kokosolje, bivoks, osv. i ren form? Kjøper man på helsekost blir det vanligvis veldig dyrt. Og hvis noen har tips til mitt lille prosjekt, vær så god Kokosolje får du nok tak i ganske rimelig i noen innvandrerbutikker. Apotek selger også bivoks. Jeg har ikke erfaring med kjøp av slike produkter i nettbutikker, men nylig var det en tråd her på KG om kjøp av de produktene du nevner i nettbutikker. Anonymkode: f9bc0...ae1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Noen som har en oversikt over hvor man kan kjøpe ingredienser som Shea butter, kokosolje, bivoks, osv. i ren form? Kjøper man på helsekost blir det vanligvis veldig dyrt. Og hvis noen har tips til mitt lille prosjekt, vær så god På Sunvita får du kjøpt Bivoks http://forum.kvinneguiden.no/topic/694360-hvor-kjøpe-bivoks-til-kosmetikk/ Anonymkode: f9bc0...ae1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Noen som har en oversikt over hvor man kan kjøpe ingredienser som Shea butter, kokosolje, bivoks, osv. i ren form? Kjøper man på helsekost blir det vanligvis veldig dyrt. Og hvis noen har tips til mitt lille prosjekt, vær så god Noen her nevner shea butter kjøpt på Iherb http://forum.kvinneguiden.no/topic/877087-sheabutter-tørr-hud-og-isotretinoin-roaccutane/ Anonymkode: f9bc0...ae1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Noen som har en oversikt over hvor man kan kjøpe ingredienser som Shea butter, kokosolje, bivoks, osv. i ren form? Kjøper man på helsekost blir det vanligvis veldig dyrt. Og hvis noen har tips til mitt lille prosjekt, vær så god Noen her http://forum.kvinneguiden.no/topic/907644-hvordan-bruker-du-kokosolje/ nevner om kjøp av kokosolje: "Jeg kjøpte på iherb. Vitacost.com har også. De har forskjellig frakt, så sjekk begge to " Lykke til! Anonymkode: f9bc0...ae1
Auri Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Anbefaler iherb.com . De kan være noe ustabile ift til leveringstid og sånt, men om en pakke tar for lang tid/virker som om den er borte i posten, er det bare å ta kontakt med kundeservice så sender de ny. Kokosolje får du på asiamat og større matbutikker, bivoks på apoteket, men shea butter blir svindyrt om du skal kjøpe på helsekost (sist jeg sjekket kostet det over 70kr for en bitteliten pakke, kanskje 25g)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå