Gå til innhold

sub og høy moral

Fremhevede innlegg

Gjest sub.woman
Skrevet

Jeg er ganske overbevist om at mine sub-fantasier (sm) kommer fra en litt for konservativ moral og mangel på normal utfoldelse.

Kan det skade meg å leve ut disse fantasiene? Bli avhengig av en dominant partner?

Eller hvordan fungerer det?

Videoannonse
Annonse
Gjest sub.woman
Skrevet

Hvordan kan man litt diskré finne ut om en person er Dom - eller har slike tendenser - i en vanlig flørt i hverdagen?

Skrevet

Man kan jo ikke finne ut av sine seksuelle legning dersom en ikke tester ting ut, dette da innenfor de rammer en selv føler selv trygg med. Jeg tror man finner ut av hvilken rolle en annen person har kun igjennom kommunikasjon. Det er mange som er "tøffler" i hverdagen, men "mathsjo" i sengen og motsatt. Kjenner flere tillfeller av dette.

Skal en prøve ut slave/sub legningen må dette gjøres i sammen med en person en er trygg på, og som en kjenner godt. Det kan få store konsekvenser dersom dette blir gjort på feil måte ved at den Dominante feil tolker signalene du sender ut.

Gjest ikke Så underkastet
Skrevet

Det tror jeg nok. Det som jeg ikke var bevisst på var hvor psykisk dette er da jeg prøvde ut litt. Mind games de lux!! Jeg fikk befalinger på e-post (Spray date). Jeg hadde full kontroll, men ....hvor kunne det endt?. Jeg ble litt skremt, men det var pirrende - og spennende... hvor ville det ende?

Men jeg kuttet ut uten å ha gått noe langt i det hele tatt. Delvis fordi jeg synes ydmykelsene var teite.

Kanskje jeg prøver med noen andre.

Hilsen Sara Svensson (he, he)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...