Gå til innhold

Hjelp! Får ikke delt innlegg på Facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
I flere dager har jeg hatt problemer med å dele mine blogginnlegg på Facebook. Til og med innlegg jeg tidligere har delt, vil ikke deles nå lenger. Det som er rart, er at jeg får delt alle andres blogginnlegg uten problem. Jeg får også delt selve bloggen min www.Tirilns.blogg.no der både bilde og informasjon kommer opp, men dette går som sagt ikke når det gjelder innleggene på bloggen. Jeg har vært i kontakt med Blogg.no, men de sier at feilen ligger hos Facebook - disse er jo umulig å få tak i.

Når jeg limer inn linken til innlegget skal det normalt sett komme opp et bilde fra innlegget samt litt av teksten jeg har skrevet. Dette skjer ikke, ingenting kommer opp. Jeg har prøvd "Debug" på Facebook og da får jeg denne feilmeldingen:

--------------------------------------------------------------

Like Button Warnings That Should Be Fixed
Admins And App ID Missing

fb:admins and fb:app_id tags are missing. These tags are necessary for Facebook to render a News Feed story that generates a high click-through rate.

Meta Tag<meta property="og:type" content="article" />
Meta Tag<meta property="og:title" content="Oppskrift p&#xe5; sunne kanelsnurrer" />
Meta Tag<meta property="og:url" content="http://tirilns.blogg.no/1445459044_oppskrift_p_sunne_kan.html" />
Meta Tag<meta property="og:description" content="Hei!Denne oppskriften er inspirert av herlige Marie som st&#xe5;r bak FitnessCherry.blogg.no. Da jeg k..." />
Meta Tag<meta property="og:site_name" content="tirilns.blogg.no" />
Meta Tag<meta property="og:image" content="http://bloggfiler.no/tirilns.blogg.no/images/1023345-8-1445458726616.jpg" />

---------------------------------------------------------------

Hva i alle dager skal jeg gjøre for å fikse dette? Det funker som sagt ikke å "debugge" linken, verken bilde eller tekst kommer opp.. Jeg håper inderlig noen av dere har opplevd det samme og fått problemet løst, slik at dere kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det absolutt ingen som vet råd? :-(

Skrevet

Sikkert ikke det beste forslaget, men forsøkt å lage en bit.ly link i steden, og dele den? Facebook er jo ganske ustabilt til tider, så kanskje det fikser seg med tiden..?

Skrevet

Tusen takk for svar, Titania! Jeg har prøvd å lage en bit.ly link, men det går heller ikke.. Noen andre som har forslag? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...