AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Bør den leses? Anonymkode: d1937...e34
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Det kommer så klart an på hva slags litteratur du ellers verdsetter, men jeg likte den veldig godt. Den er lavmælt, til dels trist og vond, og full av underspilte mellommenneskelige intriger og en slags resignasjon over livet og dets løfter, samtidig som den slett ikke er misantropisk, kanskje snarere tvert imot. Personlig satte jeg også veldig stor pris på det faktum at den er satt i et akademisk miljø.
skruf Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg elsket den boken!! Så ja, den kan jeg absolutt anbefale
ludopluto Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg liker den ,og syns den er verdt å lese. Men den er trist og man kjenner det litt inni seg når man er ferdig med den.
Librarian Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg synes absolutt det, den ble raskt en av mine favoritter. Men den er veldig smak og behag har jeg fått med meg. Som allerede nevnt, den er lavmælt og absolutt ikke full av intens spenning eller "pageturners", men den er utrolig ekte og skildrer så utrolig godt et ikke spesielt bemerkelsesverdig menneskeliv på en god måte. Særlig fin er den å lese hvis man er litt interessert i litteraturhistorie/teori/filosofi siden den tar for seg en del av det, men det er ikke nødvendig for å forstå den.
Gjest Overrasket Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Kommer nok ikke til å lese den en gang til, i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå