AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hvordan fortelle de jeg bor med i kollektivet at jeg skal flytte?For noen er vel svaret innlysende: "Du bare sier det til dem!" Men jeg er så pinglete at jeg synes sånt er skikkelig skummelt. Jeg mistrives veldig i kollektivet jeg bor i, men det er i tillegg altfor dyrt for meg å bo her. Jeg har allerede funnet en annen leilighet som jeg kan flytte inn i når som helst, så den saken er veldig grei. Jeg har i tillegg noen spørsmål om kontrakten, men foreldrene mine skal snakke med huseieren (jeg har aldri møtt mannen, han svarer ikke på meldingene eller telefonene mine, så han kommer nok ikke til å ta meg seriøst nok), så forhåpentligvis får jeg flytte før eksamensperioden starter på universitetet. Hva synes dere? Er det okei å sende en melding? Hva bør det stå i den i så tilfelle? Anonymkode: bb521...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L3n3 Skrevet 31. oktober 2015 #2 Del Skrevet 31. oktober 2015 Bare fortell dem det. Hver gang man utfordrer seg selv og gjør noe man synes er utenfor komfortsonen så vokser man på det. Det føles godt å ha turt etterpå, og man innser ofte at det ikke var så skummelt som man trodde. Slike situasjoner vil du komme opp i mange ganger gjennom hele voksenlivet, og jo flere ganger du har "hoppet i det", jo lettere vil du tørre neste gang du må trå til også Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hva?? Hvorfor er du redd?Si ifra til utleiger! De andre har vel ikke noe med at du skal flytte. Anonymkode: 7a26f...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå