Gå til innhold

Utedress til 7 åring

bølla

Anbefalte innlegg

Heisann, Min annenklassing trenger ny utedress. Stort sett vokst ut av alt hun eier snart...Men hadde tenkt og kjøpe todelt dress. Eneste jeg lurer på er om det finnes noen med gummi på buksa? Hun sitter jo fortsatt på bakken. Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange hele dresser med gummi bak! Helly-Hansen bla.

Man må nok bare ta en tur i butikker... :-)

Ellers er det kanskje en ide å spørre 7-åringen om hun vil ha hel dress. Vet om jenter i den alderen som nekter å bruke annet enn to-delt. Dette kan jo også være forskjellig fra sted til sted selvfølgelig! ;)

Min 6,5-åring sitter lite stille på rompa, derimot regner jeg med masse aking og basing og da er hel-dress det beste, synes jeg! :enig_animasjon:

Heldigvis er lillegutt så "bedagelig" av seg at han enn så lenge vi ha hel dress! ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale ReimaTec dresser, de tåler masse vann selv om det ikke er gummi utenfor.

Er et spesielt slags stoff som er gummiert på baksiden.

Mine unger har brukt sånne dresser (fåes både to delt og hele) i mange år og jeg er veldig fornøyd med de :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reimatec dressene er supre men jeg vet ikke om noen skolebarn som vil bruke den. De fleste skolebarn vil ha todelte dresser, det er mye enklere for dem. I fjor hadde Hennes & M en slags boblebukse med gummierte felter, den var kjempefin. Kan jo hende at det kommer noe slikt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Så jeg må nok gjøre som Thomasine sier. Rett og slett ta meg en tur og kikke litt i butikkene. Har ikke spurt frøkna, men tror hun foretrekker todelt. Selv syns jeg hele dresser er mest praktiske men men..Ikke alltid mamma vet best har jeg begynt og skjønne....hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...