Gå til innhold

Hva irriterer deg med venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

undrer på hva som irriterer deg med enkelte av dine venner...

Anonymkode: ea164...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting, jeg omgås ikke mennesker som jeg syntes irriterer meg. Så falsk er jeg ikke.

Anonymkode: 7210f...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen av de er kjedelige. Jeg er så feig at jeg kutter de sakte men sikkert fra livet mitt.

Anonymkode: 275e7...33c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, jeg omgås ikke mennesker som jeg syntes irriterer meg. Så falsk er jeg ikke.

Anonymkode: 7210f...eb0

Man er da ikke falsk fordi man irriterer seg over enkelte ting venner gjør. Ærlig talt. 

Anonymkode: fe242...6a2

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venn nr 1: Smatter ekstremt høyt. Prøver alltid å finne på noe når personen er mett. Prøver også å få meg til å "konvertere" til humanetisk forbund, da han mener jeg ikke er kristen. 

Venn nr 2: Blir veldig ufordragelig om vi har mye å gjøre med hverandre. Snill som et lam når jeg begrenser kontakten.

Ja, jeg holder på å kutte ut begge to :P

Anonymkode: 720f9...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne, som alltid har vært litt overvektig og er ganske drøy rundt baken. Dette må skyldes gener, for moren hennes var sånn, og min venninne trener så godt som hver dag, løper og spiller fotball og alt mulig. Hun har alltid trent mye.

Hun er glad i mat. Hver gang jeg sitter sammen med henne og spiser, så hører jeg det: når hun putter en ny matbit i munnen med gaffelen og kjenner smaken, så er det små stønn og sukk av velbehag og nytelse. "Mmm". Hver gang hun putter en ny bit i munnen! Jeg blir nesten gal av det noen ganger, men prøver å late som jeg ikke har hørt noe (jeg tror ikke hun er klar over lyden hun lager selv). Det er mat vi spiser, men hun høres ut som hun sitter der og har sex!

Det skal sies at det er veldig lavt, de lydene hun lager, overhodet ikke høyt. Men jeg sitter jo der ved siden av henne og spiser selv, så jeg hører jo hvert minste kny fra henne.

Jeg har aldri sagt det til henne, for jeg vil jo ikke at hun skal bli såret eller noe. Men den småstønningen av velbehag bare fordi vi SPISER mat er utrolig irriterende. Nesten så jeg ønsker hun smattet høyt istedet, for da er det liksom mere "stuereint" å si fra!

Anonymkode: e54f3...847

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hun skal ofte diskutere bagateller og lage et problem ut av ting jeg ikke bryr meg en flying fuck om. Hvis jeg f.eks. kjøper med meg røde epler når jeg kommer på besøk, så må de evalueres på en eller annen måte, og sammenlignes med andre typer epler som kanskje smaker bedre eller har en penere farge. Det må hun bare gjøre, men det virker alltid som om hun forventer at jeg skal argumentere i mot, som om det spiller noen rolle for meg hvilke epler som er "best" og at det er noe vi burde komme til enighet om.

Synes det er kjempesært. Epler er forsåvidt bare et eksempel, som lett kunne ha skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_wolfofme

at en kompis alltid velger dama foran oss gutta... men så fort det er slutt( han har en del forhold i løpet av ett år for å si det sånn) så kommer han som ingen ting har skjedd tilbake.... 

må vell kutte han ut, for at han skal lære.... 

men er vell mange som er sånn ? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som er en skikkelig høylytt bedreviter. Omgås fyren stadig sjeldnere. Er ikke særlig glad i ulike dårlige unnskyldninger eller bortforklaringer heller. Har du ikke tid, råd eller lyst til å være med på (fyll inn her), så si det heller som det er. 

Anonymkode: 3ac1f...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal ofte diskutere bagateller og lage et problem ut av ting jeg ikke bryr meg en flying fuck om. Hvis jeg f.eks. kjøper med meg røde epler når jeg kommer på besøk, så må de evalueres på en eller annen måte, og sammenlignes med andre typer epler som kanskje smaker bedre eller har en penere farge. Det må hun bare gjøre, men det virker alltid som om hun forventer at jeg skal argumentere i mot, som om det spiller noen rolle for meg hvilke epler som er "best" og at det er noe vi burde komme til enighet om.

Synes det er kjempesært. Epler er forsåvidt bare et eksempel, som lett kunne ha skjedd.

hørest slitsomt ut. Fikser faktisk ikke quirks som dette. Kjenner noen som gjør det samme. Diskuterer ditt og datt opp og ned og jeg orker ikke, sier bare vi gjør som du vil..

Anonymkode: a95f8...600

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner som avlyser avtaler fordi noe gøyere dukket opp. Gjerne avlyser de i siste liten. Har du sagt ja til noe, så får du møte opp. Du avlyser ikke pga noe gøyere dukket opp. Det er dårlig gjort. Sånt har ikke jeg tid til. 

De som bare tenker på seg selv og snakker om seg og sitt. Meg, meg, meg! Hadde en slik venninne. Bablet bare om seg selv. Var ikke interessert i hva jeg hadde å si og mine problemer. Det er jo en grunn til vi ikke er venninner mer.

Venninner som er limt sammen med typen 24/7. Ikke skjønner jeg at de orker. Har aldri tid til å møte deg. Så fort det blir slutt, så vil de plutselig gå sammen med deg. Sorry, men er ikke sånn et vennskap funker. 

De som Ikke kan klare å holde på hemmeligheter. Altså, når noen forteller deg noe privat og vanskelig, så skal ikke du snakke om det til andre!  Burde heller ikke være nødvendig å si "ikke si det til noen"

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

hørest slitsomt ut. Fikser faktisk ikke quirks som dette. Kjenner noen som gjør det samme. Diskuterer ditt og datt opp og ned og jeg orker ikke, sier bare vi gjør som du vil..

Anonymkode: a95f8...600

Nei, vi glir bare lengre og lengre fra hverandre merker jeg, det blir veldig slitsomt. Spesielt de gangene hun nesten blir litt irritert på meg fordi jeg nekter å engasjere meg, og jeg ender opp med å føle meg kjip som ikke har noen formening om hva som er best av Nesquick og Oboy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner som ikke er lojale blir fort "fjerne bekjente" for meg. Slike som ikke støtter meg når det stormer og ikke står på min side. Kan tåle mye hvis de bare er lojale og sjølsagt er jeg det samme tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av mine beste venner spiser og drikker ekstremt høylydt. Jeg er kanskje i overkant sensitiv rundt matlyder, men noen ganger blir jeg sjokkert over at de ikke hører det selv. Det er sånn at jeg både blir kvalm og nesten litt sint :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To av mine beste venner spiser og drikker ekstremt høylydt. Jeg er kanskje i overkant sensitiv rundt matlyder, men noen ganger blir jeg sjokkert over at de ikke hører det selv. Det er sånn at jeg både blir kvalm og nesten litt sint :fnise:

Da er vi to.. Spesielt ille blir de for meg om de absolutt skal begynne å snakke med kjeften full av mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner som ikke er lojale blir fort "fjerne bekjente" for meg. Slike som ikke støtter meg når det stormer og ikke står på min side. Kan tåle mye hvis de bare er lojale og sjølsagt er jeg det samme tilbake.

Hva mener du med lojale?

Anonymkode: 0a340...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske venner,  ikke alltid man oppdager det før det er gått en stund.  Venner/bekjente som er veldig dømmende og ser ned på andre,  grunnet at jeg ikke er slik selv.  

Anonymkode: 1bb5f...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med lojale?

Anonymkode: 0a340...82f

Hun/han mener sikkert om vennen baksnakker han/hun. 

Anonymkode: 1bb5f...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...