Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier vel alt. Så lenge jeg kan huske har jeg vært tynnhåret. Jeg ser på venninner sitt nydelige tjukke man av et hår, og blir utrolig misunnelig! Mitt blir en tynn liten hestehale når jeg samler det. Derfor spør jeg her: er det noen tips dere har som faktisk funker?

Og jeg vurderer å få extensions. Hvilken type burde jeg da ta? Har noen forslag til en flink frisør i Oslo som kan hjelpe meg med dette? Og er det mulig å gjøre det uten å ruinere meg helt?

Blir utrolig takknemlig for svar og tips fra dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville iallefall ikke tatt extensions om du vil ha tykkere hår på sikt. Så vidt jeg har fått med meg sliter det på håret, og ikke minst vil det koste en del å holde det fint. Ellers har jeg egentlig ikke noe tips, da jeg har ganske tynt hår selv :( 

Skrevet

Off :/

Anonymkode: 9c101...c3c

Skrevet

Ville iallefall ikke tatt extensions om du vil ha tykkere hår på sikt. Så vidt jeg har fått med meg sliter det på håret, og ikke minst vil det koste en del å holde det fint. Ellers har jeg egentlig ikke noe tips, da jeg har ganske tynt hår selv :( 

Clip-ons sliter ikke mye om man ikke tuperer og sprayer mengder av hårspray der festene skal sitte. Jeg bruker clip-ons daglig, og frisøren min sier hun ikke ser noe tegn til slitt hår.

TS, hvis du ønsker extensions uten å ruinere deg økonomisk, er clip-ons den eneste løsningen. Det sliter også omtrent ikke. Kan varmt anbefale Bobbys som ligger i Oslo, de har også en nettside du kan handle fra. Jeg har brukt hår fra de i 6 år, og har ikke funnet noe bedre i ettertid. :)  Har alltid hatt lyst til å prøve tape-extensions, men på gode frisørsalonger virker det som om man må ut med rundt 6000-8000, og da må man løfte opp tapen etter noen mnd(som også koster penger) og håret må jo skiftes ut etter en stund, og da blir det nye 8000 kr liksom. Om man er flink til å sette på clip-ons ser det like bra ut, og er mye billigere. Jeg betaler rundt 1300 kr og da holder håret i 3-4 mnd.

Anonymkode: 026d1...ffa

Skrevet

Tusen takk for svar dere :) Er ikke lett det her! Og har jo undersøkt litt med tapeextensions, og som du sier AB over her, så blir det veldig dyrt... Hadde man bare vært toppblogger som får det sponset så hadde det vært fint :P Men skal undersøke clip-on, takk for tipset!

Skrevet

Nei ingenting funker for å trylle frem tjukkere hår. Men naturoljer med rikelig proteiner i kan få håret til å fremstå sunnere og tykkere . Castorolje f.eks
Hilsen en som også har tynt hår men fått litt mer "looken" av tykkere hår nå etter 2,5 mnd bruk.

Anonymkode: d3ea2...a88

Skrevet

Til deg over her: hvor kjøper du denne oljen og hvordan bruker du den? :)

Skrevet

Kjøper på blivakker.no, castor olje, og bruker en halv kork olje etter sjampoen og lar det sitte litt og skyller ut med balsamen. Og bruker det som ukentlig hårkur også hvor jeg tar det i fuktet hår og ikke skyller ut.

Anonymkode: d3ea2...a88

Skrevet

samme her. :vetikke:

rapunzel sine extensions er veldig gode. man får passe fylde og fin glans.

Anonymkode: fd358...1d1

Skrevet

Castorolje er visst lakserolje på norsk, så du får det sikkert andre steder også! Skal prøve det selv også merker jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...