Gå til innhold

Buksetype og trusetype: Hvilken til hva?

Anbefalte innlegg

Gjest *kokos*
Skrevet (endret)

Jeg lurer på hvilke truser dere bruker til ulike typer bukser? Selv bruker jeg mest trang dongeri, og da synes jeg at alt annet enn string blir klumpete.Har prøvd boxere og hipsters til andre typer klær, men synes at de sklir opp i rumpa. Spesielt sånn blondehipsters!

Jeg er forøvrig str m/l, med ganske stor rumpe. Kan det være derfor alt sklir opp?

Endret av *kokos*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker "vanlig truse" uansett bukse.

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker hipstertruser i bomull til alle klær. Noen ganger i  "silke" med blondekanter. Folk irriterer seg sikkert grønne over trusemerkene jeg får i treningstights :danse:

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Eg brukar som oftast ein eller annan form for bomullsboksar eller bomullshipster. Folk irriterer seg truleg over at eg får fire rompeballar i tights på meg også, men så får dei faen meg springe forbi meg i staden for å dilte bak, då. Om det er "viktig", altså at eg skal pynte meg, så er eg litt meir påpasseleg med å velje noko som ikkje synest. I bukser blir det då ofte string, i skjørt og kjolar prøver eg meg litt fram med kva som ser greitt ut. Under vide skjørt er det ikkje alltid så synleg uansett. 

Skrevet

Eg brukar som oftast ein eller annan form for bomullsboksar eller bomullshipster. Folk irriterer seg truleg over at eg får fire rompeballar i tights på meg også, men så får dei faen meg springe forbi meg i staden for å dilte bak, då.

Ha ha. Nå fikk du meg til å le ;) 

Jeg går også i hipster av bomull uten å tenke mer over det til daglig. Og jeg tror faktisk ikke det egentlig er noe noen legger merke til. 

Skal jeg virkelig pyntet meg, bruker jeg figurformende underkjole eller lignende. 

Stringtruse er vel det eneste undertøy plagget jeg har tenkt negativt over noen gang. Når samer bøyer seg eller sitter på huk, og man får se «hele herligheten»

Anonymkode: 3b941...563

Skrevet

Jeg går alltid opp en størrelse i truser for å unngå at de drar på oppdagelsesferd :) Selv sverger jeg til halvstring(?) i microstoff under trange olabukser.

• Liker 1
Skrevet

Større størrelse for å unngå å få dem oppi rumpa? Høres helt ulogisk ut for meg. Jeg bruker hipster og går ned en størrelse, for at den skal sitte godt på plass. Det er de store truser som vandrer i min erfaring.

• Liker 1
Skrevet

Bruker 

victorias-secret-red-plaid-lowrise-bikinog lignende (eller ikkeno) under bukser/skjørt.

Eier ikke en eneste string.

Skrevet

Ha ha. Nå fikk du meg til å le ;) 

Jeg går også i hipster av bomull uten å tenke mer over det til daglig. Og jeg tror faktisk ikke det egentlig er noe noen legger merke til. 

Skal jeg virkelig pyntet meg, bruker jeg figurformende underkjole eller lignende. 

Stringtruse er vel det eneste undertøy plagget jeg har tenkt negativt over noen gang. Når samer bøyer seg eller sitter på huk, og man får se «hele herligheten»

Mange samer rundt der du bor eller? :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Mange samer rundt der du bor eller? :fnise:

damer!! Bare denne stavekontrollen som har sine egne formening litt for ofte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker g streng uansett hvilken bukse jeg bruker.

Anonymkode: 435a2...a1e

Skrevet

De seamless hipsterne på Lindex :tommelopp: 

Skrevet

Jeg bruker bomullshipsters til alt utenom treningstights. Da bruker jeg treningsboxere. 

Skrevet

Jeg bruker denne typen sømløse microfiberhipsters fra H&M under nesten alt. Bokser og hotpants til trening og stringtruser hvis de sømløse hipsterne synes.

Anonymkode: 885ed...485

Skrevet

Jeg lurer på hvilke truser dere bruker til ulike typer bukser? Selv bruker jeg mest trang dongeri, og da synes jeg at alt annet enn string blir klumpete.Har prøvd boxere og hipsters til andre typer klær, men synes at de sklir opp i rumpa. Spesielt sånn blondehipsters!

Jeg er forøvrig str m/l, med ganske stor rumpe. Kan det være derfor alt sklir opp?

Jeg bruker også mest trang dongeri og jeg bruker for det meste string eller går uten. Jeg prøvde boxer men den klumpet seg bare. Det blir fort til det når man går å drar opp buksen hele tiden.

Skrevet

Alltid halvstring. (De i blonde fra cubus som mange kaller hipster, men som faktisk er halvstring)

Anonymkode: 6e9d5...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...