Gjest Wonder Woman Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Så jeg lurer på tror du at manKan man se på hvordan og måten personen uttrykker seg på om det er kvinne eller mann? Endret 29. oktober 2015 av Wonder Woman skrivefeil
Gjest Franke Ann Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Har tenkt litt'Nuff said. Garantert mann. Endret 29. oktober 2015 av obstanazi
Pterinochilus Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Har tenkt litt på med det nye forumet, noen nevner det at man ikke kan se kjønn lengre på profilene.Så jeg lurer påKan man se på hvordan en person skriver om det er en kvinne eller en mann?Trykk på navnet til en bruker, så kommer du til deres profil. Du står forøvrig som "kjønn - ikke viktig".
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Les innlegget. Dersom det ikke fremgår av sammenhengen er det vel heller ikke så himla relevant? Anonymkode: d05b3...3a1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Trykk på navnet til en bruker, så kommer du til deres profil. Du står forøvrig som "kjønn - ikke viktig". De har nettopp forandret på det pga. klager Anonymkode: f2790...cc2
Gjest Wonder Woman Skrevet 29. oktober 2015 #8 Skrevet 29. oktober 2015 Blås nå det første jeg skrev og se på det siste,Jeg lurer på om du/dere føler at dere kan se om det er en dame eller mann som skriver, utifra hvordan de utrykker og hva de skriver osv,Om det så er i en avis eller ett annet nett sted osv
Cambria Skrevet 29. oktober 2015 #9 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg trodde det før, men her inne ser jeg sjeldent på kjønnet til brukeren før jeg leser, men hender jeg gjør det etterpå for å se om jeg gjetta riktig. Og flere ganger jeg har tatt feil da (hvis de er ærlige om kjønn). Så er nok ikke så lett nei. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #10 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg trodde det før, men her inne ser jeg sjeldent på kjønnet til brukeren før jeg leser, men hender jeg gjør det etterpå for å se om jeg gjetta riktig. Og flere ganger jeg har tatt feil da (hvis de er ærlige om kjønn). Så er nok ikke så lett nei.Samme her Anonymkode: c84cb...d20
SkjultBruker Skrevet 29. oktober 2015 #11 Skrevet 29. oktober 2015 Det har skjedd et par ganger at jeg har trodd at en bruker var en mann - og det viste seg at det var en kvinne. Jeg har aldri opplevd å ta feil motsatt vei, dersom jeg har trodd at en bruker var kvinne og så sjekket det, da har det vært riktig.
Cambria Skrevet 29. oktober 2015 #12 Skrevet 29. oktober 2015 Det har skjedd et par ganger at jeg har trodd at en bruker var en mann - og det viste seg at det var en kvinne. Jeg har aldri opplevd å ta feil motsatt vei, dersom jeg har trodd at en bruker var kvinne og så sjekket det, da har det vært riktig.jeg tror kanskje det kan være det samme for meg når jeg tenker meg om
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #13 Skrevet 1. november 2015 Det har skjedd et par ganger at jeg har trodd at en bruker var en mann - og det viste seg at det var en kvinne. Jeg har aldri opplevd å ta feil motsatt vei, dersom jeg har trodd at en bruker var kvinne og så sjekket det, da har det vært riktig.Intressant Anonymkode: c84cb...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå