Gå til innhold

Folk som liker sitt eget profilbilde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er grunnen til at de gjør det? Ser av og til at noen gjør det. Er de oppmerksomhetssyke? De må absolutt få lov til det, hvis det er noe de finner tilfredsstillende. Men det er lov å undre.

Anonymous poster hash: 2d0a8...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor noen i det hele tatt gidder å reagere på det ?

Jeg har gjort det et par ganger, på artikkel poster og bilder, og det er fordi jeg "anbefaler" å lese posten ved å signalisere at dette liker jeg , og bumpe opp noe jeg kanskje har fått lite respons på.
Bilder har jeg gjort det med hvis f.eks en mann jeg liker er online, og tenker at han ikke har sett bildet mitt, da liker jeg det for å gjøre det synlig i newsfeeden sånn at sjansen for at han ser det er større.
Det har ingenting med at jeg elsker meg selv så mye at jeg "liker" alt jeg selv er på.

Anonymous poster hash: 27b4f...337

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor noen i det hele tatt gidder å reagere på det ?

Jeg har gjort det et par ganger, på artikkel poster og bilder, og det er fordi jeg "anbefaler" å lese posten ved å signalisere at dette liker jeg , og bumpe opp noe jeg kanskje har fått lite respons på.
Bilder har jeg gjort det med hvis f.eks en mann jeg liker er online, og tenker at han ikke har sett bildet mitt, da liker jeg det for å gjøre det synlig i newsfeeden sånn at sjansen for at han ser det er større.
Det har ingenting med at jeg elsker meg selv så mye at jeg "liker" alt jeg selv er på.

Anonymous poster hash: 27b4f...337

Sært. 

Anonymkode: ec7e2...902

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Sært. 

Anonymkode: ec7e2...902

Det som er sært er å gidde å bry seg.

Facebook gjenspeiler ikke alltid virkeligheten og liker noen sitt eget bilde. Vær glad på deres vegne at de er fornøyde med det bilde. Vanskelig å tolke ting riktig på faceook med mindre du har telepatiske evner. Føler du at de er oppmerksomhetssyke er det likevel ikke din sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at de gjør det? Ser av og til at noen gjør det. Er de oppmerksomhetssyke? De må absolutt få lov til det, hvis det er noe de finner tilfredsstillende. Men det er lov å undre.

Anonymous poster hash: 2d0a8...ca8

Er vel ikke noe verre en at de syntes bildet er fint da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de er fornøyd med sitt eget bilde, fint for dem. Det er lov. Samtidig kan en slik fremtreden oppfattes som at de prøver å sanke inn likes, og er en smule selvopptatte.

Anonymkode: 2d0a8...ca8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan man klarer å bruke tid og energi på å bry seg om hva folk gjør eller ikke gjør på facebook. Hele nettstedet er et forvrengt bilde av virkeligheten og om noen liker sitt eget profilbilde så må de jaggu få lov til det for min del. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hendt en og annen gang at jeg har likt mine egne bilder ved uhel, rett og slett vært uoppmerksom på hvor jeg trykker når det er små taster og knapper på telefonskjermen når jeg får varsler, scroller gjennom bilder for å finne et spesielt bilde eller blar nedover newsfeeden. Spesielt på instagram der det bare skal et raskt dobbelttrykk til for å like et bilde.

Anonymkode: cfd4c...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke jeg. Liksom.. hvis de ønsker at bildet skal komme opp igjen så hvorfor ikke laste inn nytt bilde. Også bytte tilbake etter et par dager? 

Det er jo ENDA teitere, veldig lett å gjennomskue de som skifter profilbilde flere ganger i måneden, eller flere ganger i uka! DE er oppmerksomhetssyke de.

Anonymkode: 27b4f...337

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 29.10.2015 den 17.49):

Det er jo ENDA teitere, veldig lett å gjennomskue de som skifter profilbilde flere ganger i måneden, eller flere ganger i uka! DE er oppmerksomhetssyke de.

Anonymkode: 27b4f...337

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med nassenøff og flere. Utrolig teit av i allefall voksne mennesker med hyppig profibilde bytte flere ganger i uka, gjerne legger ut gamle bilder igjen som har vært profilbilde før m.m ikke sett så mange som trykker liker på seg selv da. Men hyppig profilbilde er det en del som driver med. Jeg tenker i grunn at det er litt synd på dem, at det er en bakgrunn for det, som behov for bekreftelse, usikkerhet på seg selv osv.  Bevisst velger jeg heller å like eller kommentere på de som ikke legger ut så ofte for tenker at de som bytter så ofte og kansje sliter med det behovet for oppmerksomhet ikke skal "mates" med mer oppmerksomhet.

Selv er jeg ganske "old school" har jeg forstått, siden jeg fortsatt er i 20 årene og ikke er med på hele oppstyret med å ta så mye bilder av seg selv.

Bytter kansje et par ganger i året og mange syns nok jeg er for kjedelig da, men er heller det enn oppmerskomhetssyk:fnise:

Endret av -Missi-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som liker alle bildene sine på instagram, facebook etc. Synes det er veldig sært, og det er mange som har reagert på det. Når sant skal sies, er hun veldig selvgod, så det er nok litt av årsaken.. 

Anonymkode: 0f7cc...e67

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer mer på folk som er så opptatt av hva andre gjør og at andre skal gjøre som dem selv eller slik alle andre gjør. Smålige sladresvin. Å giddameg, hun trykket like på eget bilde asså.

Reis til utlandet å se litt lenger enn til egen nesetipp

Anonymkode: b892a...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...